رئیس فدراسیون ورزش های همگانی محمدرضا مروارید استاندار ایلام را به عنوان سفیر این رشته ورزشی معرفی و نشان سفیر ورزش همگانی را به ایشان اعطا کرد.
کد خبر: ۱۶۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 19 January 2016
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی محمدرضا مروارید استاندار ایلام را به عنوان سفیر این رشته ورزشی معرفی و نشان سفیر ورزش همگانی را به ایشان اعطا کرد.

به گزارش تابناک ایلام:از روابط عمومی استانداری ایلام، استاندار ایلام در دیدار رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: طببیعت بکر استان ایلام مناسب برگزاری همایش های پیاده روی عمومی در ایام مختلف سال است.
محمدرضا مروارید با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در کشور و بویژه استان ایلام اظهار کرد: این استان بدلیل داشتن طبیعت بکر و دیدنی در بیشتر نقاط و نیاز و علاقه مردم به ورزش همگانی می تواند هر هفته میزبان همایش پیاده روی عمومی باشد.
وی افزود: فضاهای خوبی در شهر ایلام وجود دارد که می توان از آن برای اجرای ورزش پیاده روی بهره برد بویژه اینکه در پارک جنگلی 60 هکتاری چغاسبز با امکانات ورزشی و تفریحی، جاده سلامتی احداث شده و عموم مردم از آن استفاده می کنند.
استاندار ایلام یادآور شد: سایر شهرستان های استان نیز از چنین موقعیتی برخوردار هستند و فرمانداران از برگزاری همایش های پیاده روی همگانی استقبال می کنند.
مروارید بر لزوم بهره گیری از توان و ظرفیت سازمان های مردم نهاد زیست محیطی برای ترغیب هر چه بیشتر مردم به انجام فعالیت های ورزشی با رویکرد حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی نیز در این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره توسعه ورزش های همگانی گفت: معظم له همواره توصیه به انجام ورزش دارند چرا که ورزش باعث نشاط، شادابی و بهبود انگیزه می شود.
علی مجدآرا تاکید کرد: طبیعت بسیار بکر و دیدنی ایلام امکان برگزاری همایش های ورزش همگانی را در این استان بسیار فراهم کرده و این فدراسیون از انجام این فعالیت ها به منظور بسط و گسترش فرهنگ ورزش کردن در میان خانواده ها استقبال می کند.
تفاهم نامه همکاری دو جانبه گسترش ورزش همگانی بین استان ایلام و فدراسیون ورزش های همگانی نیز در این دیدار به امضا رسید.
100 هزار نفر از جمعیت 585 هزار نفری استان ایلام در قالب ورزشکاران سازمان یافته و سازمان نیافته از فضاها و اماکن ورزشی استفاده می کنند که از این تعداد، 30 هزار نفر به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف فعالیت ورزشی مستمر دارند./ف
منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار