معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از فوت یک نفر بر اثر مسمومیت با گاز co خبر داد و گفت: شمار کشته‌شدگان با مونوکسیدکربن به پنج نفر رسید.
کد خبر: ۱۶۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 09 January 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث هفته گذشته قم افزود: مسمومیت با مونوکسید کربن از جمله این حوادث بود که موجب فوت یک مرد 70 ساله شد.

وی در ادامه از مسمومیت سه نفر دیگر با گاز co خبر داد و اضافه کرد: این حادثه در کارخانه‌ای در یکی از شهرک‌های صنعتی رخ داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم علت وقوع این حادثه را استفاده از گاز پیک نیک در فضای بسته اعلام کرد و ادامه داد: این افراد از پیک نیک برای تولید گرما استفاده کرده بودند که دچار گازگرفتگی شدند.

فراهانی با اشاره به آمار حوادث گازگرفتگی بیان کرد: از زمان شروع فصل سرما تاکنون 39 نفر دچار مسمومیت با گاز co و کاهش سطح هوشیاری شده‌اند. همچنین این حوادث جان پنج نفر را گرفته است.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بی‌احتیاطی در استفاده از وسایل و عدم رعایت نکات ایمنی را از جمله عوامل دخیل در بروز حوادث گازگرفتگی دانست و اظهار کرد: غروب دیروز بی‌احتیاطی در استفاده از وسایل گرمایشی منجر به ترکیدگی وسیله گرمازا شد.

فراهانی یادآور شد: در پی این حادثه بخشی از منزل مسکونی تخریب شد و دو نفر مجروح شدند که توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: مراتب این حادثه به اطلاع پلیس 110 و آتش‌نشانی اعلام شد.

فراهانی از برخورد موتورسیکلت با عابر پیاده به عنوان دیگر حادثه این مدت اشاره کرد و گفت: این حادثه در خیابان 55 متری عماریاسر روی داد.

وی بیان کرد: در این حادثه متاسفانه خانم 55 ساله جان خود را از دست داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر برخورد قطار با عابر پیاده منجر به مجروح شدن آقایی 20 ساله شد که فرد مجروح به مراکز درمانی منتقل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار