به کاروان‌های زیارتی که در ایام نوروز به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند،خدمات شبانه روزی و برخی محصولات فرهنگی مانند کارت پستال ضریح مطهر و فاطمیه و نمک متبرک به تعداد 150 هزار بسته، پوستر تصاویر رهبری و برچسب کودک با موضوع امام رضا(ع) اهدا می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 23 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، با بیان این خبر گفت: ارائه خدمات فرهنگی، مذهبی به گروه‌ها وکاوران‌های زیارتی رضوی در تمامی ساعات شبانه روز به همراه اجرای برنامه و اهداء محصولات فرهنگی‌ صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی متناسب با نیاز سنجی مخاطبان، تنوع سنی و دغدغه‌های زائران و باتوجه به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های گسترده‌ای را در قالب‌های متنوع به زائران و مجاوران حرم ثامن الحجج(ع) ارائه می دهد، افزود: «نجوا با محبوب»، «زلال احکام»، «بچه‌های آفتاب» و «حرم شناسی» از جمله عناوین برنامه‌هایی است که ویژه این گروه از زائران تدارک دیده شده است.

حسینی با بیان اینکه، در ویژه برنامه « نجوا با محبوب» قرائت ادعیه، مرثیه سرایی و نماز جماعت اجرا می‌شود، بیان داشت: تور حرم شناسی، بیان احکام و برنامه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان زائر، از دیگر برنامه هایی است که این گروه از زائران، به صورت شبانه روزی، از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی کارت پستال ضریح مطهر و نمک متبرک به تعداد 150 هزار بسته، انتشار پوستر تصاویر رهبری، کارت پستال فاطمیه و برچسب کودک با موضوع امام رضا(ع) را از محصولات تولید شده توسط این معاونت ذکر و عنوان کرد: این محصولات در مراسمی که ویژه کاروان ها وگروه های زیارتی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود، اهدا خواهد شد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: خدمات فرهنگی به کاروان زیارتی غیرایرانی و گردشگران کشورهای مختلف در رواق‌های غدیر، کوثر و دارالرحمه حرم مطهر رضوی و ارسال پیام تبریک به 17هزار مشترک و نیز ارسال بسته‌های پستی به 800 مشترک غیرایرانی و ایرانیان مقیم کشورهای دیگر در 5 قاره دنیا به مناسبت نوروز، از دیگر خدمات فرهنگی، تبلیغی آستان قدس رضوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار