شهردار ساری
شهردار ساری گفت: ساخت مجتمع بزرگ آموزشی، ورزشی، فرهنگی آذربایجانی‌ها به دلیل همکاری نکردن برخی از دستگاه‌ها مغفول مانده است.
کد خبر: ۱۵۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 03 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، مهدی عبوری، صبح یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ساری افزود: مجتمع بزرگ آموزشی، ورزشی، فرهنگی آذربایجانی‌ها با سالن‌های مجهز فوتسال، تیراندازی، بدن‌سازی، استخر و سونا و جکوزی با هزینه بالغ‌بر پنج میلیارد تومان به دلیل همراهی و همکاری نکردن بعضی از دستگاه‌ها  مغفول مانده است.

وی اقدامات شهرداری را در مناطق آسیب‌پذیر نقطه سوق و اوج در پیشگیری آسیب‌های اجتماعی مطرح کرد و بیان داشت: شهرداری ساری با فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی اجتماعی در این مناطق، مسیر حرکت در کاهش و رفع آسیب‌ها را با تعامل و همراهی هموار می‌سازد.

شهردار ساری با تأکید بر اینکه ارائه خدمات شهری در مناطق آسیب‌پذیر مانع از رشد آسیب‌ها خواهد بود، گفت: اقدامات شهرداری ساری در حوزه آسیب‌ها و مناطق آن‌یک وظیفه است و تمام افراد آسیب‌دیده شهروندان ما هستند و در ارائه خدمات شهری تمام تلاش را به‌کار می‌گیریم.

عبوری با اشاره اینکه ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها تأثیرگذار باشد با اعلام اینکه شهرداری ساری باشعار تعامل، با تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها در مسیر توسعه استان و شهرستان همکاری می‌کند، افزود: لازم است دستگاه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها در طرح‌های عمرانی به‌خصوص در مناطق آسیب‌پذیر بر اساس سیاست‌گذاری‌ها و وظایف محوله گام بردارند.

شهردار ساری با اشاره به بدهی بعضی از دستگاه‌ها به شهرداری و عدم استفاده شهرداری از اختیارات خود، گفت: بهره‌برداری مجتمع ورزشی آذربایجانی‌ها درگرو همکاری بعضی از دستگاه‌هاست.

وی با اشاره به منطقه محله آذربایجانی‌ها و ساماندهی و بهسازی در آن منطقه بیان کرد: با توجه به اجرای طرح نارنجستان از سوی شهرداری و تملک ۱۰۵ واحد مسکونی، اعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده که در دستور کار قرارگرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار