مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: این استان ظرفیت گرفتن میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی را دارد و دیگر به میزبانی مسابقات کشوری بسنده نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۵۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 31 December 2015

فرامرز کیانی زاده در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات آسیایی او اسپورت در این شهرستان اظهار کرد: ورزش در خوزستان از سابقه‌ای 100 ساله برخوردار است و این یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این استان در حیطه ورزش به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: علاوه بر این وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسب و تعدد شرکت‌ها و صنایع متمول نفتی، پتروشیمیایی و صنعتی، این استان را از دیگر استان‌های کشور متمایز ساخته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان خاطرنشان کرد: وجود این ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه باعث شده که سمت و سوی خود را از گرفتن میزبانی مسابقات کشوری، به مسابقات آسیایی و بین‌المللی و جهانی توسعه دهیم.

کیانی زاده یادآور شد: بر همین اساس پیشنهاد برگزاری مسابقات آسیایی او اسپورت مردان و زنان را در شهرستان بندر ماهشهر به فدراسیون این رشته ورزشی و فرماندار این شهرستان ارائه کردیم که مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: ششمین دوره مسابقات آسیایی او اسپورت زنان و مردان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان قرار است نیمه دوم اسفند ماه به میزبانی شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان متذکر شد: این استان ظرفیت گرفتن میزبانی مسابقات ورزشی آسیایی و جهانی در رشته‌های دیگر را نیز دارد که تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار خواهیم بست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار