نماینده ولی‌فقیه در مازندران:
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر باید زمینه تقویت وحدت در کشور فراهم شود، گفت: نباید اجازه دهیم دشمنی که با لباس فتنه وارد کشور شد، امروز لباس نفوذ بپوشد.
کد خبر: ۱۵۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 29 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در ارتباط با یوم‌الله 9 دی، اظهار کرد: خروش ملت ایران به‌صورت خودجوش علیه فتنه‌ای که کشور را در حال بحران قرار داد، نشان‌دهنده علاقه‌مندی آنها به اسلام و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مردم در 9 دی 88 به‌صورت خودجوش و کم‌سابقه به میدان آمدند و پاسخ محکم به فتنه‌گران داده، بساط آنها را در کشور جمع و همه توطئه‌های داخلی و خارجی را به‌راحتی خنثی کردند، افزود: ائمه اطهار (ع) نیز در دوران حکومت خویش با فتنه مواجه بودند به طوری‌که حضرت علی (ع) نیز خواستار برخورد جدی با جریان فتنه دوران خویش بودند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه حماسه 9 دی درس بزرگی بود که زمینه تقویت وحدت در کشور را به‌همراه داشت، یادآور شد: جریان فتنه موجب شد که افراد در جامعه روبه‌روی همدیگر قرار گرفتند و مشکلات داخلی در کشور ایجاد شد که در این زمینه نیز دشمنان خارجی از این جریان استفاده نامناسب کردند و تلاش داشتند تا امنیت ایران اسلامی را به مخاطره بیاندازند.

وی خواستار حضور پرشور مردم در مراسم حماسه 9 دی در مازندران شد و تأکید کرد: در روز 9 دی مردم ایران بار دیگر علاقه‌مندی خویش به اسلام و رهبر انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

طبرسی با اشاره به اقدامات فتنه‌گران در فتنه 88، بیان کرد: مردم مسلمان ایران اسلامی مخالف آتش زدن مسجد و تخریب اماکن عمومی بودند و به همین دلیل در روز 9 دی خواستار پایان بخشیدن به اقدامات فتنه‌گران شده و حماسه ملی، مذهبی و دینی را رقم زدند که همه باید قدردان این مردم باشیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر باید زمینه تقویت وحدت در کشور فراهم شود، تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم دشمنی که با لباس فتنه وارد کشور شد، امروز لباس نفوذ بپوشد.

مراسم گرامی‌داشت 9 دی در همه شهرهای استان مازندران با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود؛ همچنین ششمین همایش گرامی‌داشت حماسه 9 دی در مرکز استان مازندران با حضور جانشین عقیدتی‌سیاسی ستاد فرماندهی کل‌قوا حجت‌الاسلام آقاجان‌پور از ساعت 9 صبح در مجتمع فرهنگی اهل‌بیت (ع) مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار