مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: آیین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فردا برگزار و از ۴ پیشکسوت عرصه قرآن تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۱۵۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 25 December 2015
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: آیین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فردا برگزار و از ۴ پیشکسوت عرصه قرآن تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقر حسینی اراکی امروز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: آیین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بعداز ظهر روز شنبه ۵ دی ماه با مسئولان و جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی اراکی در تشریح برنامه‌های مراسم اختتامیه این مسابقات افزود: برنامه تجلیل از ۴ پیشکسوت عرصه قرآن و از اثر کتابت زیبای جزء سی قرآن کریم نیز که با دستان توانای خوشنویسان قرآنی استان کرمانشاه کتابت شده رونمایی به عمل خواهد آمد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: کتابت قرآن کریم به عنوان یاد بود این مسابقات معنوی در موزه اسناد ملی نگه داری و یا به رسم یاد بود به ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه اهدا می‌شود.

وی آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه و حجت‌ الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور را  از سخنرانان آیین اختتامیه نام برد و گفت: از ۴ پیشکسوت عرصه قرآن از دهه ۶۰ تاکنون تجلیل به عمل خواهد آمد همچنین از خانواده مرحوم ابوالفضل علامی داور فقید تجلیل می‌شود.

 حجت الاسلام حسینی اراکی تصریح کرد: مرحوم ابوالفضل علامی از داوران دعوت شده برای این مسابقات بود که چند روز پیش از آغاز مسابقات دار فانی را وداع گفت.

وی با ابراز خرسندی از اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: بالغ بر ۲ هزار قرآن دوست در کانال تلگرامی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن عضویت دارند و اطلاع رسانی مناسب در خصوص اخبار، تلاوت‌ها و... در سریع ترین زمان ممکن در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

این مسئول همچنین تجلیل از تمام عوامل اجرایی این مسابقات را از برنامه‌ها دانست و عنوان کرد: ما از آمادگی برای برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال آینده به میزبانی کرمانشاه برخورداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار