مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در جشن آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: آنهایی که دم از نظارت بر رهبری می‌زنند، بر طبل اختلاف و تفرقه در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کوبند.
کد خبر: ۱۴۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 22 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان ظهر امروز در جشن کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با محکوم کردن کشتار مسلمانان و شیعیان مظلوم نیجریه و با تبریک آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری باید در تثبیت جایگاه ولایت در کشور تلاش کند و آنهایی که دم از نظارت بر رهبری می‌زنند بر طبل تفرقه در کشور می‌کوبند.

وی ضمن تاکید بر باشکوه‌تر برگزار شدن عید امامت و ولایت افزود: تنها آرزوی شیعیان ظهور منجی عالم بشریت است و همه باید برای برپایی جشن روزهای آغاز امامت ولی‌عصر (عج) در حد توان خود تلاش و همه منتظران باید زمینه را برای ظهور مصلح جهانی آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد به مهدویت و باور مسلمانان به ظهور و قیام حضرت ولی‌عصر (عج) از ریشه‌دارترین باورهای اعتقادی، دینی و مذهبی مسلمانان است و جزء مهم‌ترین آموزه‌های دین مبین اسلام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با تاکید بر اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه در عصر غیبت تصریح کرد: اطاعت از ولی‌فقیه امروز مصداق و معنای واقعی تقوای الهی است و تقوا به معنی واقعی کلمه اطاعت از ولی خدا و عدم سرپیچی از نائب امام زمان (عج) است.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه در مازندران ضمن اشاره به کینه‌توزی‌ها و دسیسه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور به ویژه در انتخابات و نفوذ در آن تاکید کرد: حضور با شور و شعور ملت بصیر ایران اسلامی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تمامی دسیسه‌های نظام‌های سلطه‌گر و مستکبران عالم را خنثی می‌کند.

شکریان در ادامه بر ضرورت هوشیاری مردم آگاه ایران اسلامی در انتخاب افراد اصلح برای خبرگان آینده و همه انتخابات پیش‌رو تاکید کرد و افزود: این انتخابات بسیار حائز اهمیت است و دشمن برای تضعیف جایگاه رهبری و ولایت تمام ابزارهای تبلیغاتی خود را به میدان آورده که برخی ساده‌اندیش هم در داخل فریب این جنگ رسانه‌ای را خوردند که به حول قوه الهی مردم بصیر ایران اسلامی با رای مشارکت بی‌نظیر خود اجازه ورود نااهلان را به جایگاه مقدس خبرگان رهبری نخواهند داد.

این استاد حوزه تصریح کرد: اهمیت ولایت‌فقیه در نظام اسلامی و حکومت دینی ارزش و اعتبار بسیار بالایی دارد و دشمن هم کاملا از میزان اهمیت آن آگاهی دارد و در کمین این جایگاه برجسته نشسته و همواره در حال رصد و برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای تضعیف این جایگاه مهم است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان از مجلس خبرگان به عنوان بازوی قدرتمند نظام و رهبری یاد کرده و خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبری آینده باید برای حفظ و تثبیت جایگاه رهبری تمام توان خود را به کار گیرد و خود باید سدی مستحکم برای نفوذ دشمنان نظام اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان ضمن توجه دادن همگان به جایگاه ولایت‌فقیه در نظام اسلامی تاکید کرد: ولایت‌فقیه مهم‌ترین رکن از ارکان نظام اسلامی است و امروزه با توجه به شرایط بسیار حساس منطقه و جهان اسلام، امنیت ایران اسلامی مرهون وجود ولایت‌فقیه بوده و مجلس خبرگان هم سنگربان حفاظت از این جایگاه مقدس در نظام اسلامی است.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار