مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌شهری کشور از فرسودگی ۳۰ درصدی ناوگان حمل‌ونقل شهری خبر داد و گفت: ۹۰ هزار دستگاه تاکسی شهری فرسوده هستند.
کد خبر: ۱۴۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 22 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، مسعود طیبی  افزود: با شرکت سایپا جلساتی را برگزار کردیم قصد داریم تا خودرو «آریو» را وارد ناوگان حمل‌ونقل شهری کنیم.

وی از فرسودگی ۳۰ درصدی وسیله نقلیه حمل‌ونقل کشور خبردادو افزود:۲۶۰ هزار تاکسی در ۸۹ شهر کشور تحت پوشش سازمان تاکسیرانی هستند که از این تعداد ۹۰ هزار وسیله فرسوده هستند.

طیبی بابیان اینکه برنامه‌های دیگری در تاکسیرانی کشور داریم، اذعان داشت: طرح طب تاکسی که برای مصدومین و طرح سپاس که یک طرح گردشگری است جزو برنامه‌هایی  بوده که قصد داریم در آینده نزدیک در کشور به اجرا دربیاوریم.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور، اذعان داشت: در حال رایزنی هستیم با صندوق کارآفرینی امید تا تحصیلاتی را با سود چهار درصد در اختیار رانندگان قرار دهد و سازمان شهرداری‌های کشور بر اساس مصوبه دولت قرار بود تا ۴۰۰ میلیارد تومان پول یارانه را برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی قرار دهد که هنوز تخصیص پیدا نکرده ولی امیدواریم تا پایان سال ۹۴ تخصیص پیدا کند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌ شهری کشور در پایان یادآور شد: با تخصیص اعتبار سازمان شهرداری‌های کشور ۲۰ هزار دستگاه تاکسی کشور نوسازی خواهد شد.

طیبی با اعلام اینکه رانندگان تاکسی در ناوگان حمل‌ونقل دانش‌آموزی سهم ۳۰ درصدی دارند، عنوان کرد: رانندگان تاکسی امروزه سهم بسیار پایینی دارند و ما در تلاش هستیم تا با اجرای طرح (سپند) بتوانیم سهم رانندگان تاکسی را افزایش دهیم.
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار