مدیرعامل باشگاه شهروند ساری با اشاره به اینکه تیم فوتسال شهروند متعلق به مردم ساری است، گفت: تیم فوتسال شهروند ساری به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 04 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، سعید نجاریان عصر امروز پس از برد پرگل تیمش برابر فردوسی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی پرگل تیم شهروند ساری در برابر فرودسی مشهد را به شهروندان ساروی تبریک گفت.

وی افزود: تیم فوتسال شهروند متعلق به مردم ساری است و همواره هواداران این تیم پشتیبان تیم شهروند هستند.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: درحال حاضرتیم فوتسال شهروند ساری به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود و قول می‌دهم در بازی‌های باقیمانده در خانه از مهمانان خود به مانند بازی امروز پذیرایی کنیم.

نجاریان افزود:  بازیکنان و کادر فنی شهروند در این دیدار ، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند تا این تیم به پیروزی پرگل دست یابد.

وی، از تلاش شهردار ساری به‌واسطه حمایت از تیم‌های ورزشی استان قدرانی کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در حوزه فرهنگی گام‌های اساسی برای ورزش استان و شهرستان برداریم.

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز  تیم فوتسال شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی موفق شد بعد از مدت‌ها به برتری دست پیدا کند و حریف مشهدی خود را با شش گل بدرقه کند.

تیم شهروند ساری با 19 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی فوتسال کشور قرار دارد.
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار