نماینده سازمان لیگ والیبال معلولان گفت: والیبال نشسته ورزش نخست معلولان است.
کد خبر: ۱۳۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 27 November 2015
به گزارش تابناک مازندران،  ابراهیم فیروزی در جمع خبرنگاران در چالوس از حضور 24 تیم کشور در مسابقات دسته یک والیبال نشسته قهرمانی کشور  خبر داد و اظهار کرد: مسابقات دسته یک والیبال نشسته کشور در چهارگروه 6 تیمی برگزار می‌شود.
وی افزود: در مجموع دو تیم به مسابقات لیگ برتر والییبال نشسته باشگاه‌های کشور در سال آینده راه می‌یابند و مرحله نهایی این مسابقات به‌صورت مجتمع برگزار می‌شود.
نماینده سازمان لیگ والیبال معلولان  تصریح کرد: این دو تیم جایگزین دو تیم پایین جدولی لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در سال 94 خواهند بود.
فیروزی با بیان اینکه در هر گروه دو تیم به مرحله بعدی راه می‌یابند، افزود: بندر‌عباس، چالوس و شاهرود میزبان این دور از مسابقات بوده و میزبانی گروه چهارم نیز ظرف چند روز آینده معرفی خواهد شد.
وی با مثبت ارزیابی كردن  سطح این‌ دور از مسابقات  در مقایسه با سال‌های قبل ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات به‌صورت باشگاهی در حال برگزاری است، بنابراین تیم‌های شرکت کننده می‌توانند از بازیكنان با تجربه باشگاه‌هایی که تیم ندادند بهره‌مند شوند.
نماینده سازمان لیگ والیبال معلولان  با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور 6 داور ملی و بین‌المللی کشور در حال برگزاری است، تصریح کرد: مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور به‌مدت سه‌روز و به میزبانی شهرستان چالوس در حال اجرا است و نتیجه امروز جمعه مشخص خواهد شد.
فیروزی با مهم خواندن  سه‌فاکتور برگزار کننده، تیم‌ها و انگیزه‌ای تیم‌ها در ارتقای سطح کیفی و کمی این مسابقات افزود: در مورد  کیفیت برگزاری مسابقات انتظار داریم تا تجهیزات، گروه فنی و داوری با سرعت بیشتری ارتقا پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات بهترین مکان برای استعدایابی بازی‌کنان علاقه‌مند و جوان است، اظهار کرد: اگر بتوان  تیم قهرمان دسته یک را به تورنومنت خارج از کشور فرستاد  بدون شک انگیزه‌ای هم برای تیم‌ها و هم اسپانسرهای تیم ایجاد خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه والیبال نشسته ورزش نخست معلولان است، تاکید کرد: بهتر است تا شهرهای دارای سابقه مانند قزوین و ساری نیز با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در این زمینه دارند در سطوح مختلف در مسابقات حضور پیدا کنند.
وی با موثر خواندن  برپایی کارگاه‌های آموزشی در حین مسابقات اذعان كرد: با توجه به تجربیاتی که در زمینه مدرسان، مربیان، داوران و بازیکنان وجود دارد اگر بتوان در زمان اجرای مسابقات کارگاه‌های آموزشی را برای انتقال به‌روز ترین اطلاعت و مواردی که در موضوع والیبال دنیا مطرح است را اجرا کرد، بدون شک ارتقای والیبال نشسته را نیز در کشور شاهد هستیم.
نماینده سازمان لیگ والیبال معلولان خاطرنشان كرد: با توجه به ظرفیت خوب استان مازندران و شهرستان چالوس در زمینه والیبال نشسته اگر تیم شهرستان چالوس تقویت شود می‌تواند به‌عنوان یک تیم مطرح در لیگ برتر انتخاب شود.
به گزارش ایسنا،  دور نخست از مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور با حضور تیم‌های تبریز، اردبیل، چالوس، آمل، البرز و قزوین به‌مدت سه‌روز در سالن چهارهزار نفره ورزشی چالوس در حال برگزاری است و امروز اختتامیه این دوره از مسابقات است.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار