مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: رسالت بیمه کم کردن دغدغه‌های مردم و تقویت اعتماد آنها به نظام بیمه است.
کد خبر: ۱۳۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 25 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اسماعیلی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل اظهار کرد: بسیج در این 36 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نقطه قوت نظام اسلامی زمینه‌ساز تحولات شگرف در کشور بوده و امروز قدرت این نیروی مردمی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم نمودی واقعی‌تر پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بیمه ایران به عنوان تنها بیمه دولتی در عرصه خدمتگزاری به مردم بیش از 80 سال است تلاشی جدی و فراگیر را انجام می‌دهد، تصریح کرد: رسالت بیمه در کم کردن دغدغه‌های مردم و تقویت اعتماد آنها به نظام بیمه است تا گام‌های عملی و راستین در این حوزه برداشته شود.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل با یادآوری اینکه در همین راستا بیمه ایران طرح بیمه «مان» را به عنوان بیمه عمر در ارتقا بهداشت روانی مورد توجه قرار داده است، گفت: «مان» رویش نو از ریشه کهن است و در تلاش هستیم تا در قالب این پوشش بیمه‌ای رضایتمندی مردم را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی بیمه ایران مورد توجه قرار دهیم.

اسماعیلی با بیان اینکه به سمتی حرکت می‌کنیم تا از سرمایه‌های ریز مردم برای تحقق اقتصادی خوب و تحول‌آفرین، حرکتی پایدار انجام دهیم، افزود: بیمه خود از ارکان اقتصاد مالی است که قطعاً با سرمایه‌گذاری بیشتر می‌توان در عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم، تحقق اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی گام‌های عملی برداشت.

وی بیان کرد: ما در بیمه ایران تلاش می‌کنیم با پرهیز از رقابت‌های غیرمعقول و متمرکز به سمت جلب رضایت مردم حرکت کنیم و با روحیه بسیجی مجموعه بیمه ایران هدف‌گذاری و سیاست‌های اصلی در همین راستاست.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما با همکاری سایر نهادها و مجموعه‌ها تلاشمان بر این است تا توسعه فرهنگ بیمه و شاخص‌های توسعه‌یافتگی در این حوزه به انجام برسد تا یک تحقق واقعی و مؤثری را شاهد باشیم.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل به کوتاه شدن فرآیند خدمت‌رسانی در بیمه ایران و اصلاح بهبود روش‌های انجام کار در خدمت‌رسانی کیفی‌تر اشاره کرد و ادامه داد: ما بنگاه‌های اقتصادی را به همکاری و مشارکت بیشتر با بیمه ایران تشویق و ترغیب می‌کنیم و خودمان نیز در قالب حرکت‌های سازمانی به فکر رعایت اصول اخلاقی، ادب، نزاکت و همچنین قول دادن‌های کمتر و بیشتر عمل کردن در عرصه خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

اسماعیلی گفت: قطعاً این حرکت رضایتمندی بیشتر را برای پیشرفت و حرکت رو به جلو در کسب موفقیت‌های دامنه‌دارتر به وجود می‌آورد و امروز ما به این امر افتخار می‌کنیم که بیمه ایران مورد وثوق و اعتماد واقعی مردم است.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل افزود: ما تلاشمان بر این است تا در بهترین شرایط و آرام‌ترین فضا در عرصه خدمتگزاری به مردم حاضر بوده و عملکرد شاخص و رضایت‌بخشی را به نمایش بگذاریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار