در هفته هفتم از دور رفت رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در برابر پالایش نفت آبادان به برتری رسید.
کد خبر: ۱۳۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 20 November 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر امروز پنجشنبه در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت رضا آذرافزا به عنوان سرداور به همراه محمد دوست و هادی سالم به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت نادر باقری و حضور حمید خمجانی به عنوان نماینده فدراسیون برگزار شد، تیم شهرداری با نتیجه 82 بر 80 میهمان خود را شکست داد.
تیم شهرداری در این دیدار در کوارترهای اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 24 بر 22، 17 بر 14 و 25 بر 19 بازی را به حریف خود واگذار کرد اما در کوارتر سوم با نتیجه 27 بر 14 تیم پالایش نفت را شکست داد.
در این بازی محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یاران خود را با ترکیب اولیه بابک نظافت، بنی کوچوئی، عندنان دورقی، حامد سهراب نژاد و رایان ریچاردز به میدان فرستاد.
در این بازی یاران عماد سامری سرمربی تیم پالایش نفت با ترکیب اولیه مهراد آتشی، آرن داودی، محمد جشمیدی، محمد حسن زاده و میلان پوپوویچ به میدان آمدند.
در این دیدار رایان ریچاردز بازیکن تیم شهرداری با کسب 31 امتیاز و تاثیرگذاری 26 بهترین بازیکن میدان بود.
همچنین عندنان دورقی از تیم شهرداری با کسب 20 امتیاز و تاثیرگذاری 26 به همراه محمد حسن زاده بازیکن تیم پالایش نفت با کسب 16 امتیاز و تاثیرگذاری 24 بهترین بازیکنان تیم های خود نیز بودند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان هفته هفتم این رقابت ها از مجموع هفت بازی دارای 4 برد، 3 باخت و مجموع 11 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.
این تیم در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور روز دوشنبه هفته آینده در مشهد میهمان تیم ثامن این شهر خواهد بود.
تیم پالایش نفت آبادان نیز در پایان این هفته با 5 برد و 2 باخت و مجموع امتیاز 12 در رده سوم قرار دارد.
این تیم در هفته هشتم نیز میزبان تیم شیمیدر تهران خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار