تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در خاکریز هفدهم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در تلاش برای به خاک رساندن پشت فرش آرای مشهد برابر این تیم به میدان می‌رود.
کد خبر: ۱۳۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 18 November 2015
به گزارش تابناک قم، لیگ بر‌تر فوتسال روز پنج شنبه وارد هفته هفدهم خود می‌شود و شاگردان سید مهدی غیاثی در قم از تیم فوتسال فرش آرای مشهد پذیرایی می‌کنند.

یاسین پیشرو پس از نمایش قهرمانانه و شجاعانه در برابر تیم صدرنشین تاسیسات دریایی حالا می‌خواهد فاصله‌اش با رده پنجم جدول را کاهش دهد.

یاسین پیشرو در بازی قبلی خود در تهران برابر تاسیسات دریایی حتی می‌توانست با امتیاز، تالار هندبال تهران را ترک کند اما اشتباهات داوری از یک سو و اشتباهات فردی بازیکنان یاسین پیشرو از سوی دیگر در ‌‌نهایت سبب شد، تاسیسات دریایی این تیم پرستاره و کهکشانی برنده بازی باشد.

نماینده فوتسال قم در لیگ بر‌تر در حالی روز پنج شنبه در قم میزبان فرش آراست که با خاطرات خوش بازی رفت پا به میدان می‌گذارد چنان که این تیم در بازی رفت در مشهد، حریف خود را ناک اوت کرد و توانست ۵ بر یک برنده بازی باشد.

بازگشت فرش آرا به قم البته یادآور دیدار جنجالی و پرحاشیه فصل گذشته دو تیم در سالن شهید حیدریان است به طوری که در آن مسابقه تمامی هواداران فوتسال قم به شکلی بی‌سابقه و همصدا خواستار پایان کار مدیرعامل وقت نماینده قم که در آن زمان ماهان تندیس نام داشت شدند.

 یاسین پیشروی ۲۲ امتیازی در صورت پیروزی برابر فرش آرا در جدول ارتقای رتبه نخواهد داشت اما فاصله خود را با تیم ۳۰ امتیازی و رده پنجمی حفاری اهواز کاهش می‌دهد البته حفاری یک بازی بیشتر از یاسین پیشرو دارد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار