فروتن گل‌آرا بوکسور شایسته کرمانشاهی که بیش از 14 سال عضویت در تیم ملی را در کارنامه‌اش دارد، دلی پر از گلایه از مسئولین و حتی رسانه‌ها دارد.
کد خبر: ۱۲۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 15 November 2015
فروتن گل‌آرا بوکسور شایسته کرمانشاهی که بیش از 14 سال عضویت در تیم ملی را در کارنامه‌اش دارد، دلی پر از گلایه از مسئولین و حتی رسانه‌ها دارد.

گل آرا در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به مطالبی که رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه در خصوص او عنوان کرده بود، اظهارکرد: من یک ورزشکار حرفه‌ای هستم و باید  مخارج زندگی ام را از محل ورزش تامین کنم و در همین راستا برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور از هیئت کرمانشاه درخواست مبلغ اندکی کردم.

وی افزود: این مبلغ آنقدر اندک است که حتی به عنوان یک عضو باسابقه تیم ملی نمی توانم مقدار آن را در رسانه ها بیان کنم.

گل آرا یادآور شد: رییس هیات بوکس استان عنوان کرده که من از این هیئت درخواست پنج میلیون تومان پول کرده بودم، در حالیکه رقم درخواستی من خیلی کمتر از این رقم بوده است.

این بوکسور ملی پوش تصریح کرد: من از هیئت بوکس کرمانشاه خواستم حداقل یک ماه قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور این مبلغ اندک را به حسابم واریز کنند تا بتوانم برای تیم کرمانشاه بازی کنم که رییس هیات کرمانشاه نیز با این موضوع موافقت کرد و گفت بزودی مبلغ را به حسابت می ریزیم.

وی ادامه داد: روزها یکی پس از دیگری گذشت و خبری از واریز پول به حساب من نبود و در مقابل هیئت استان تهران بارها به من گفت اگر برای تیم تهران در این مسابقات بازی کنم پول را همین الان به حسابت واریز می کنیم و اگرچه سالهاست که در تهران زندگی می کنم و محل خانه و زندگی من هم در تهران است اما به دلیل عرقی که به کرمانشاه و مردم زادگاهم داشته و دارم، دوست داشتم برای کرمانشاه در این مسابقات شرکت کنم.

گل آرا تصریح کرد: این موضوع همچنان ادامه داشت تا شش روز مانده به مسابقات قهرمانی کشور و هنوز خبری از واریز پول توسط هیئت کرمانشاه نبود و من به ناچار و به جهت تامین مخارج زندگی ام با هیئت استان تهران به توافق رسیده و برای تهران مسابقه دادم.

این بوکسور ملی پوش گفت: در ورزشی همچون بوکس هیچ پولی رد و بدل نمی شود و مسابقات قهرمانی کشور هم سالی یکبار برگزار می شود و عنوان کردن چنین پولهای ناچیزی واقعا برای یک ورزشکار ملی پوش جای شرمساری دارد. اما چه می شود کرد که عاشق بوکس هستیم.

وی ادامه داد: 14 سال است که عضو تیم ملی هستم و هیچ حقوقی بابت عضویتم در تیم ملی و یا در ایامی که کاملا در اردوها هستیم نمی گیرم. با این حال چطور باید گذران زندگی کنم؟!

گل آرا همچنین از رسانه ها هم گلایه داشت و گفت: متاسفانه رسانه ها به ورزشهایی همچون بوکس نگاه ویژه‌ای ندارند و فروتن گل آرا که از یک شهرستان کوچک به نام سرپل ذهاب رشد کرده و 14 سال عضو تیم ملی است، خیلی در رسانه ها به چشم نمی آید.

این بوکسور ملی پوش گفت: در رشته ما پولی وجود ندارد که بگوییم ورزشکارانش مانند فوتبال، والیبال و یا بسکتبال برای پول بازی می کند، بنابراین تنها دلگرمی ما عشق به مردم و نگاه رسانه هاست که اگر آنها نباشد دیگر هیچ انگیزه‌ای برای ورزش نخواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار