سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به شکست هفته چهاردهم پاس برابر آلومینیوم اراک گفت: پاس ۶ موقعیت مسلم گلزنی را مقابل تیم آلومینیوم اراک از دست داد.
کد خبر: ۱۲۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 13 November 2015

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به شکست هفته چهاردهم پاس برابر آلومینیوم اراک گفت: پاس ۶ موقعیت مسلم گلزنی را مقابل تیم آلومینیوم اراک از دست داد.

به گزارش مهر؛رضا طلایی‌منش با رضایت از عملکرد بازیکنان پاس در دیدار هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازیکنان پاس در دو نیمه این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشتند و برنامه‌هایی که در تمرینات قبل از مسابقه از آنها خواسته بودیم را به خوبی در میدان پیاده کردند.

وی افزود: بازیکنان پاس در این مسابقه شش موقعیت صددرصد گلزنی را از دست دادند که اگر در زدن ضربات آخر بیشتر دقت می‌کردند به طور قطع با دست پر از زمین مسابقه خارج می‌شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اینکه پتانسیل تیم پاس خوب است، گفت: بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان از بازیکنان خوب لیگ دسته اول فوتبال هستند و تنها لازمه کار برای کسب نتیجه تلاش بیشتر است.

طلایی‌منش عنوان کرد: در این مدت که تیم فوتبال پاس همدان را به عنوان سرمربی در اختیار گرفته‌ام از نظر فنی و بدنی تیم در حال رشد بوده است و به مراتب روز به روز نیز بهتر از گذشته خواهیم شد.

وی با بیان اینکه صعود به رده‌های بالای جدول برای پاس دور از دسترس نیست، بیان کرد: با برطرف شدن مشکلات این موضوع نیز در دسترس خواهد بود.

گفتنی است تیم فوتبال پاس همدان در هفته چهاردهم در ورزشگاه امام خمینی اراک با نتیجه ۲ بر یک بازی را به حریف خود تیم فوتبال آلومینیوم واگذار کرد.

همچنین تیم فوتبال پاس همدان در هفته پانزدهم دوشنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان نفت آبادان خواهد بود.

پاسی‌ها در حال حاضر با ۱۱ امتیاز قعرنشین لیگ دسته اول فوتبال ایران هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار