کد خبر: ۱۱۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 27 October 2015
مجمع انتخابات هیات بسکتبال ایلام برگزار و با رای اکثریت اعضا ولی طولابی بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب و معرفی شد.
به گزارش تابناک ایلام ، مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان ایلام با حضور دبیر فدراسیون بسکتبال، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام و جمعی از مسئولان ورزش استان در فرهنگسرای جوان شهر ایلام در فضایی سالم و به دور از هرگونه حواشی برگزار شد.
ولی طولابی و عباس آهیده دو نامزد ریاست هیات که برای تصدی این سمت در انتخابات مجمع بسکتبال استان ایلام شرکت کرده بودند قبل از آغاز رای گیری اقدام به ارایه برنامه ها و ایده های خود کردند.
پس از آن رای گیری انجام و ولی طولابی که پیش از این بعنوان سرپرست هیات فعالیت می کرد توانست 14 رای از 15 رای اعضای مجمع را کسب و برای مدت چهار سال سکان هیات بسکتبال استان ایلام را در دست گیرد.
دبیر فدراسیون بسکتبال در این نشست استان ایلام را بعنوان یکی از چهار پایگاه استعداد یابی در این رشته ورزشی دانست و افزود: استعدادهای موجود در رشته ورزشی بسکتبال در استان ایلام شاید اگر بیشتر از استان های برخوردار نباشد کمتر نیست.
عی توفیق تاکید کرد: با برنامه ریزی منسجم و تلاش می توان این رشته ورزشی را در استان به بهترین شکل ممکن شکوفا و احیا کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در نشست این مجمع گفت: رشته ورزشی بسکتبال یکی از رشته های پرطرفدار محسوب می شود و امید است با برنامه ریزی مناسب و توجه به استعدادهای فراوان در سنین پایه این رشته ورزشی پرطرفدار در استان شکوفاتر شود.
بهروز حیدرزاده ادامه داد: می توان با تعامل خوب این هیات و همکاری با اداره کل ورزش، با هدف اجرای هر چه بهتر برنامه ها از نظرات و پیشنهادات و استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه بسکتبال استان، روند اجرایی برنامه ها را به سهولت به پیش برد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار