معاون استاندار بوشهر:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر گفت: با مذاکرات و تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته با سازمان انرژی اتمی، اورژانس هسته‌ای در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 26 October 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله حقیقی صبح امروز در نشست اعضای پدافند غیرعامل با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: هفته پدافند غیرعامل از چهارم تا دهم آبان ماه تعیین شده که یادآور نقش و اهمیت مکمل بودن پدافند غیرعامل با پدافند عامل است.

وی تصریح کرد: اولویت ما بر فرهنگ‌سازی، آموزش و آگاه‌سازی مخاطب، حرکت همسو و هماهنگ و هم‌افزایی دستگاه‌ها، تربیت منابع انسانی با تخصص بین‌رشته‌ای و اولویت به نگاه پدافند تخصصی در حوزه‌های هشت گانه سایبری، پرتوی، زیستی و اقتصادی از جمله سیاست‌های ما در حوزه پدافند غیرعامل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تهدید شناسی پیش‌دستانه و مهندسی مجدد نظام جامع پدافند غیرعامل از دیگر سیاست‌های پیش‌روی گسترش پدافند غیرعامل دانست و عنوان کرد: با مذاکرات و تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته با سازمان انرژی اتمی، اورژانس هسته‌ای در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

حقیقی از بومی‌سازی شده پدافند غیرعامل در استان بوشهر خبرداد و گفت: نقشه راه پدافند غیرعامل استان بوشهر توسط متخصصان این حوزه بومی‌سازی و تدوین‌شده و به‌زودی قابل اجرایی شدن می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای توسعه و تقویت پدافند غیرعامل استان، طرح امنیتی خارگ، پارس جنوبی و نیروگاه اتمی نیز تدوین و در شورای امنیت ملی دفاع شده و به‌زودی تصویب می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه جایگاه پدافند غیرعامل استان بوشهر در کشور برتر است گفت: در سال گذشته استان بوشهر رزمایش پدافند پرتوی را برگزار کرد که امسال به‌عنوان استان برتر از استاندار بوشهر در پایان این هفته تجلیل می‌شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: تقویت و نوسازی چارت اداره کل پدافند غیرعامل استان با توجه به مأموریت سنگین قرارگاه پدافند پرتوی رافع و واگذاری تجهیزات مورد نیاز کارگروه‌های تخصصی قرارگاه رافع در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار