مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال امتحان نهایی در پایه های؛ دهم، یازدهم و دوازدهم در بیش از هزار حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵ 07 April 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: قاسمی گفت: امسال امتحانات نهایی این سه پایه در هزار و ۲۲۰ حوزه اجرایی در سراسر استان فارس برگزار خواهد شد .

وی اعلام کرد: ادار‌ه های آموزش و پرورش سراسر استان، آمار تجهیزات مورد نیاز حوزه‌های امتحان نهایی را در اسرع وقت به اداره کل اعلام کنند تا خریداری شود.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس هم با اشاره به آزمون‌های شبه نهایی، در دروس هدف تعیین شده گفت: با استفاده از کانال‌های اطلاع رسانی در شبکه شاد و بارگذاری نمونه سوالات زمینه، برگزاری آزمون‌های شبه نهایی در سراسر استان را فراهم می‌کنیم.
علیرضا شجاعی پور افزود: با توجه به تغییرات نحوه سوالات که به صورت مفهومی طراحی خواهند شد ضروری است هم معلمان و هم دانش آموزان به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشند.
امیر شیرازی نژاد، رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش فارس هم گفت: بر اساس آمار و ارقام در استان، ۱۱۵ هزار دانش آموز مدارس روزانه در امتحانات نهایی حضور خواهند داشت و با احتساب مدارس بزرگسالان و متقاضیان ترمیم معدل این آمار به بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز می‌رسد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار