مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۷۰ تیم امدادی داوطلبان جوانان هلال احمر استان راهپیمایی روز قدس امسال را پوشش می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸ 05 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدعلی کابوسی، امروز ۱۶ فروردین با اشاره به تمهیدات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: بیش از ۳۵۰ نفر از امدادگران و اعضای جوان داوطلب برای پوشش عملیاتی، ارائه خدمات بشردوستانه، پایش سلامت و جمع آوری کمک‌های مردمی به غزه در راهپیمایی روز قدس همکاری دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۷۰ تیم عملیاتی هلال احمر در سطح استان در روز قدس افزود: به‌کارگیری ۳۳ دستگاه خودرو شامل آمبولانس، موتورلانس، خودروی نجات، یک فروند بالگرد هلال‌احمر نیز در حالت آماده‌باش قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تمامی خانه‌های هلال واقع در روستا‌ها نیز در کنار راهپیمایان حضور خواهند داشت و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: حضور همه مردم در میعادگاه راهپیمایی روز جهانی قدس یعنی برداشتن گام‌های بلندتر و پیشروی در جهادی بشردوستانه که نتیجه آن افتخار شریک شدن با پیروزی مردم بزرگ غزه است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در پایان از مردم مومن، روزه دار، پارسا، انقلابی و ولایی استان نیز خواست تا مانند همیشه همگام و همصدا با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی و پرشورتر از همیشه در راهپیمایی باشکوه یوم الله روز قدس شرکت کرده و ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین، کینه و انزجار خود نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان نشان دهند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار