کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا ظهر تا صبح روز شنبه شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر و بارش و رگبار باران در برخی مناطق جنوب غربی، غربی، شمال غربی و مرکزی استان خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸ 21 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، امین دریافر امروز دوم فروردین ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از امروز تا فردا ظهر به جز مناطق جنوبی که وزش باد و گردوخاک خواهند داشت، در سایر مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام مورد انتظار است.

وی افزود: از فردا ظهر تا صبح روز شنبه شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر و بارش و رگبار باران در برخی مناطق جنوب غربی، غربی، شمال غربی و مرکزی استان خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: در همین مدت تا اواخر وقت روز شنبه با وزش باد نسبتا شدید در سطح استان به ویژه در مناطق شمال غربی، جنوب شرقی، افزایش غلظت غبار، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: روز یکشنبه (پنجم فروردین) در برخی مناطق شمال غربی وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت.

دریافر افزود: از بعدازظهر یکشنبه تا روز چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد نسبتا شدید در سطح استان خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: بیشینه بارش‌ها روز دوشنبه است، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و اختلال تردد دور از انتظار نیست.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار