مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی پویش «چشم به راهیم» با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک و کاهش سوانح جاده‌ای در محور بزرگراهی خلیج فارس آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 18 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، مجتبی محمودی ظهر امروز ۲۸ اسفندماه در مراسم آغاز اجرای پویش «چشم به راهیم» در جنوب کرمان اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای مانند سال‌های گذشته اقدام به برگزاری پویش چشم به راهیم (همراهان سفر ایمن) در تمام نقاط کشور کرده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با نام «چشم به راهیم» و با هدف ارتقاء ایمنی سفر‌های برون شهری نوروزی و کاهش تصادفات جاده‌ای اجرا خواهد شد، افزود: اجرای پویش در جنوب کرمان به منظور ارتقاء ایمنی سفر‌های نوروزی تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با بیان اینکه ایستگاه پویش «چشم به راهیم» در محور بزرگراهی خلیج فارس محدوده پلیس راه جیرفت_کرمان برگزار می‌شود، گفت: کمک به ارتقاء ایمنی رانندگان و استفاده‌کنندگان خودرو‌های شخصی و حمل و نقل عمومی در سفر‌های نوروزی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی و ... از اهداف این طرح است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار