استاندار البرز گفت: با توجه به تعهدات وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه، بیمارستان سیدالشهدا (ع) باید تا پایان بهار ۱۴۰۳ تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ 09 March 2024

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تشریح شرایط استان و بیان ضرورت‌ها برای ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی استان، اظهار کرد: با گسترش ساخت‌وسازها در حوالی بیمارستان مدنی به عنوان یکی از مهم‌ترین بیمارستان‌های استان، امکان توسعه این بیمارستان و ایجاد تناسب میان امکانات و حجم مراجعان، باید بیمارستان سیدالشهدا (ع) هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از یک دهه از آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان گذشته و متولی آن وزارت راه و شهرسازی بوده است، اکنون با توجه به نیاز استان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه و پیرو پیگیری‌ها و توافقات صورت گرفته، پروژه بیمارستان سیدالشهدا (ع) باید به سرانجام برسد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی پیمانکار، مقرر شد این بیمارستان تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ بنابراین پایان بهار ۱۴۰۳ آخرین فرصت برای متولیان این امر محسوب می‌شود، چراکه مردم استان به‌ویژه کلان‌شهر کرج نیاز جدی به این امکان مهم دارند.

عبداللهی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی طالقان تصریح کرد: جانمایی این بیمارستان طی سال‌های گذشته مصوب شده است و مردم در انتظار ساخت و بهره‌برداری آن هستند؛ بنابراین دستگاه‌های مربوطه از جمله دستگاه اجرایی، خدمات‌رسان و شهرداری‌ها باید تعامل لازم را برای تحقق پروژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: تأمین انشعابات و رفع موانع اراضی مربوط به بیمارستان باید با پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری رسیدگی شود.

استاندار البرز با اشاره به روند برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۵ استان گفت: هر زمانی که اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام و درخواست کند، حتی در روزهای تعطیل نیز آمادگی برگزاری جلسه را داریم، چراکه نباید لحظه‌ای در رسیدگی به امور مردم تعلل داشته باشیم.

عبداللهی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان نباید کار مردم را منوط به ساعت اداری کنند، چراکه عقب‌ماندگی‌ها و کمبودها در استان فراوان است و باید با کار شبانه‌روزی نسبت به جبران آن‌ها اقدام کنیم.

وی افزود: لازم است تمام بیمارستان‌های استان به ویژه بیمارستان سیدالشهدا (ع) و سردار سلیمانی فردیس نسبت به ایجاد و راه‌اندازی مرکز انتقال خون اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار