فرمانده سپاه عاشورا گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات، قدرت منطقه ای و بین المللی ایران بطور فزاینده ای افزایش خواهد یافت
کد خبر: ۱۱۴۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 11 January 2024

به گزارش تابناک تبریز، سردار اصغر عباسقلیزاده امروز در مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی، اظهار کرد: متاسفانه اکنون در برخی محافل چنین مطرح می شود که چون عملکرد تعدادی از نمایندگان دارای ایراد و اشکال است، بنابراین نباید در انتخابات آینده مشارکت داشت که این فرضیه ها برخلاف منافع نظام و کشور است.

وی با تاکید بر اینکه چنین فرضیه ها و ملاک هایی باید از سپهر سیاسی و اجتماعی کشور و اذهان عمومی حذف شود، یادآور شد: باید توجه داشت که هدف از حضور در انتخابات در مرحله نخست، سربلندی و صلابت کشور و نظام جمهوری اسلامی و در مراحل بعدی رای به یک فرد یا جناح و حزب سیاسی است.

سردار عباسقلیزاده انتخابات را عامل اصلی اقتدار نظام سیاسی کشور در عرصه های بین الملل دانست و با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا بسترهای کافی برای مشارکت حداکثری فراهم شود، ادامه داد: در این زمینه ایجاد و راه اندازی پویش های مختلف جلب اعتماد عمومی برای حضور در پای صندوق های رای در فضای حقیقی و مجازی بسیار ضروری است.

وی نقش بسیجیان در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی را مهم ارزیابی و اضافه کرد: باید از توان و ظرفیت های بسیار بدیع و ممتاز بسیج که همان نیروی مردمی است، برای این موضوع مهم بهره برد تا دشمنان بار دیگر به بزرگی و تاثیرگذاری بسیج پی ببرند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: بدون تردید مشارکت گسترده نه تنها منجر به یاس و ناامیدی دشمنان می شود، بلکه میزان انسجام ملی و قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران در داخل و عرصه های جهانی و منطقه ای را به طور فزاینده ای ارتقا می دهد.

وی افزایش سطح تعاملات بین المللی، ارتقا و گستردگی مبادلات اقتصادی افزیش رایزنی ها و ارتباطات سیاسی در عرصه جهانی را از آثار بسیار مهم میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان کرد.

فرمانده سپاه عاشورا ایجاد برخی شائبه ها و ابهامات درباره میزان مشارکت پایین مردم در انتخابات آینده را بیهوده خواند و یادآور شد: بدون تردید چنین مسایلی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب طراحی می شود و باید همه آنهایی که با نظام اسلامی عناد دارند به این نقطه مهم توجه کنند که ملت ایران روز ۱۱ اسفند حماسه ای دیگر خلق می کنند.

وی برگزاری انتخابات آزاد را یکی از دستاوردهای بسیار اصیل و مهم انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به اینکه مردم آذربایجان همواره در طول سال های پس از انقلاب حضوری پررنگ و نقش آفرین در تمام عرصه ها از جمله انتخابات داشته اند، گفت: تعابیر بسیار مهم رهبری از آذربایجان همچون "خطه یادهای نیک فرماندهان عاشورا" و " آذربایجان سر ایران است" و " آذربایجان پرچم اتحاد ایران است"، نشان دهنده اهمیت این منطقه است.

سردار عباسقلیزاده تعابیر و تفاسیر فوق را برای مردم آذربایجان خطیر و مسئولیت آور دانست و ادامه داد: هرگاه بر اساس توصیه ها و فرامین امامین انقلاب حرکت کرده ایم به موفقیت های خیره کننده در عرصه های مختلف دست یافته ایم و هر زمان در این زمینه درک و عمل نداشته ایم دچار خسران شده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :