نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز گذشته با برگزاری دیدارهای هفته سیزدهم پایان یافت و آنا صنعت پاسارگاد، نماینده استان قم در این رقابت‌ها با ۲۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 12 November 2023

به گزارش تابناک قم، تیم آنا صنعت دیروز دریک بازی خارج از خانه به مصاف تیم انتهای جدولی مقاومت البرز رفت و با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد تا یک بار دیگر ناکامی در کسب پیروزی و نتیجه مناسب در خارج از خانه را تجربه کند. در این یادداشت سعی شده نگاهی به عملکرد آنا صنعت قم در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال صورت گیرد.

نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال درحالی آغاز شد که هواداران پرشور فوتسال قمی این بار نیز امیدوار به کسب نتایج مناسب از سوی نماینده استان شان در لیگ برتر بودند و این در حالی بود که آنا صنعتی‌ها در نقل و انتقالات پیش از آغاز لیگ بازیکنان خوبی را جذب و بازیکنان با کیفیت فصل گذشته خود را حفظ کرده‌بودند.

در حالی که آنا صنعت در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر در جمع فانوس به دستان بود و به زحمت در هفته‌های پایانی لیگ برتر توانست خود را در لیگ حفظ کند، امسال هواداران امیدوار هستند که این تیم بتواند در نیمه بالای جدول قرار گیرد هر چند آنان توقع قهرمانی از تیم خود با توجه به حضور تیم‌های متمولی چون گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان که صدرنشین هستند ندارند.

آنا صنعت قم لرزان در خارج از خانه

آنا صنعت فصل را با یک پیروزی خوب چهار بر ۲ مقابل سن ایچ ساوه آغاز کرد و این می‌توانست نوید بخش روزهای خوبی برای این تیم باشد اما نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کشور نشان داد که هر چه در خانه خود تیمی است که نمی‌بازد و با حمایت پر شور هوادارانش حتی تیم‌های بالا نشین جدول را متوقف می‌کند اما در بیرون از خانه تیمی است که نتایج خوبی کسب نکرده‌است.

رصد نتایج خارج از خانه آنا صنعت قم نشان می‌دهد این تیم در هفت بازی خارج از خانه خود در نیم فصل اول لیگ برتر،‌ یک برد، سه مساوی و سه باخت کسب کرده‌است.

شاید ضعیف ترین نتایج آنا صنعت در بیرون از خانه شکست ۶ بر سه مقابل سفیر گفتمان تهران در هفته دوم، شکست هفت بر ۲ مقابل گهر زمین سیرجان در هفته نهم و شکست چهار بر یک مقابل پالایش نفت بندرعباس در هفته یازدهم باشد.

این تیم تنها پیروزی خود در خارج از خانه را مقابل تیم انتهای جدولی ایرالکو اراک با نتیجه ۲ بر یک کسب کرده‌است.

از دیگر سو آناصنعتی‌ها در خانه، تیمی هستند که حتی به بزرگان فوتسال ایران نیز باج نمی‌دهند و مهمترین عامل آن حضور تماشاگران پر شور این تیم در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان است که با تمام وجود این تیم را تشویق می‌کنند.

آنا صنعت در ۶ بازی خانگی خود چهار برد و ۲ تساوی کسب کرده است این درحالیست که ۲ تساوی ارزشمند بدست آمده توسط این تیم مقابل تیم‌های اول و دوم جدول بوده‌است.

این تیم ابتدا در هفته هشتم در دیداری نزدیک و زیبا با نتیجه چهار بر چهار مس سونگون تیم دوم جدول رده بندی را متوقف کرد و در هفته دهم موفق شد تیم گیتی پسند اصفهان صدرنشین لیگ را یک بر یک متوقف کند.

در مجموع آنا صنعت قم از بازی‌های خانگی چهار پیروزی و ۲ تساوی و ۱۴ امتیاز و در بازی‌های خارج از خانه یک برد، سه تساوی ،‌سه باخت و ۶ امتیاز کسب کرده‌است تا در پایان نیم فصل با ۲۰ امتیاز در رده هفتم قرار گیرد البته نباید خالی از لطف بماند که فاصله تیم چهارم تا هفتم جدول تنها یک امتیاز است.( تیم چهارم و پنجم ۲۱ امتیاز - تیم ششم ۲۰ امتیاز با تفاضل گل بیشتر از آنا صنعت)‌

آنا صنعت قم لرزان در خارج از خانه

با رصد عملکرد تیم آنا صنعت قم در نیم فصل اول لیگ برتر می‌توان ۲ عامل مهم را در کسب نتایج ضعیف این تیم اثر گذار دانست. اول برخی مشکلات مالی که روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت و به خصوص عامل اصلی باخت سنگین مقابل گهر زمین سیرجان بود. دوم این تیم درمیانه‌های نیم فصل و بعد از بازی هفته هشتم با مس سونگون ،‌ابوالقاسم عروجی بازیکن سابق ملی پوش و تاثیرگذار خود را از دست داد و این بازیکن برای ادامه کار راهی کشور عراق شد تا لژیونر شود.

آنا صنعت قم فعلا در تعطیلات نیم فصل است و باید اولین بازی خود در نیم فصل دوم را این بار درخارج از خانه و مقابل سن ایچ ساوه برگزار کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار