پارس مهر فارس،قبل از شروع لیگ حذف شد!
مسابقات لیگ برتر والیبال از 29 مهر آغاز می شود و استان فارسی ها به این دلخوش بودند که این استان بزرگ و پر جمعیت میان این همه رشته ورزشی لأقل یک تیم در لیگ برتر دارند.اما دیروز و در حالی که هنوز لیگ شروع نشده رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از کنار گذاشته شدن پارس مهر فارس از لیگ برتر والیبال گفت و دلیل آن هم معلوم است...
کد خبر: ۱۱۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 15 October 2015
تیم والیبال پارس مهر فارس تنها تیمی از ورزش فارس بود که در بالاترین سطح لیگ،یعنی لیگ برتر شرکت داشت.اما همین یک نماینده هم هنوز لیگ شروع نشده نسخه اش پیچیده شد!

به گزارش تابناک فارس:مسابقات لیگ برتر والیبال از 29 مهر آغاز می شود و استان فارسی ها به این دلخوش بودند که این استان بزرگ و پر جمعیت میان این همه رشته ورزشی لأقل یک تیم در لیگ برتر دارند.

اما دیروز و در حالی که هنوز لیگ شروع نشده رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از کنار گذاشته شدن پارس مهر فارس از لیگ برتر والیبال گفت و دلیل آن هم معلوم است.

دلیل آن همان دلیلی است که تیم های فوتبال فجر سپاسی و برق شیراز و بهمن شیراز و تیم بسکتبال لوله آ اس و تیم های فوتسال صدرا و ارژن و . . . دچارش شدند و از سطح اول لیگ های رشته خود به ناکجا آباد سقوط کردند.

مثل همیشه دلیل مالی...

منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این‌باره می‌گوید: روز قرعه‌کشی لیگ‌برتر والیبال به تیم‌های حاضر در مسابقات اعلام کرده بود در صورت عدم تسویه حساب با بازیکنان تا روز مقرر از جدول مسابقات بیرون گذاشته خواهند شد. تیم مهرپارس فارس نتوانست به تعهدات مالی خود عمل کند و فدراسیون عذر این تیم را خواست و جواهری‌گنبد به جای این تیم در لیگ‌برتر حاضر خواهد بود و این تیم می‌تواند کار خود را از دسته یک پیگیری کند.

این درحالیست که رئیس اداره ورزش و جوانان فارس بر حمایت از ورزش و مخصوصاً حمایت از شرکت های خصوصی که در ورزش فارس سرمایه گذاری می کنند تأکید دارند.

حالا معلوم نیست که این حمایت ها کجاست؟شاید منظور ایشان از حمایت،آن چیزی نیست که همه فکر می کنند.

مثلاً احتمال دارد منظور ایشان از حمایت،تشویق تیم ها در استادیوم است یا دادن لوح تقدیر به آن ها!

در آخر می توان مثبت اندیش بود!از این جهت که استان فارس بالاخره دارای یک مجموعه کامل شد.
مجموعه کاملی از تیم های شکست خورده...

به امید برچیده شدن دشواری ها (اگر خدا بخواهد)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار