مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از آماده‌باش ۲۴ ساعته نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی پس از حریق شرکت پترو پالایش گهر دورود خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷ 03 August 2023

به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی پازوکی امشب در تشریح آخرین روند مهار آتش‌سوزی در شهرک صنعتی دورود با اشاره به حضور استاندار لرستان و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: آتش‌سوزی در پترو پالایش گهر با حضور ماشین‌آلات آتش‌نشانی از شهر‌های مختلف لرستان، استان مرکزی و حضور نیرو‌های مختصص از پتروشیمی شازند در حال حاضر مهار شده است.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی هم‌اکنون در شرکت پترو پالایش گهر دورود وجود ندارد، افزود: نیرو‌های آتش‌نشانی و امدادی در حال پاک‌سازی و مهارسازی این منطقه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان عنوان کرد: روستای داریاب همجوار شرکت پترو پالایش است و حدود ۸۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ‌بر ۲۷۰۰ نفر در این روستا ساکن هستند.

وی بیان کرد: نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی ۲۴ ساعته بنا به دستور استاندار لرستان در حال آماده‌باش هستند تا اقدامات لازم و به‌موقع را در صورت بروز حوادث احتمالی در شرکت پترو پالایش دورود انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار