نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه:
نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پلیس مایه امنیت، اقتدار و حافظ نظم در جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 23 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار با فرمانده، مسئولان و جمعی از کارکنان انتظامی استان کرمانشاه که در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پلیس برای اقتدار و سرافرازی کشور به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و یک نیروی محبوب و مردمی در جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: ایجاد امنیت و امید در جامعه از سوی پلیس به اندازه‌ای است که جامعه را نمی‌توان بدون نیروی انتظامی تصور کرد لذا حضور پلیس در جامعه اهمیت بالایی دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: چهره محبوب پلیس در جامعه ما ناشی از تلاش‌های مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر این نیرو‌ها است و مردم ماموران انتظامی را حافظ جان، مال و امنیت خود می‌دانند.

وی گفت: اخلاق مداری و داشتن اخلاق اسلامی از ضروریات است و کارکنان پلیس دارای این اخلاق نیکو هستند و در صحنه‌های مختلف با ایثار و از خودگذشتگی امنیت جامعه را فراهم کردند.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: امنیت موجود در جامعه ناشی از روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر ماموران پلیس است و این نقطه قوتی برای جامعه ما است.

وی در ادامه عنوان کرد: در ماه محرم باید اهداف قیام امام حسین (ع) بازگو و امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت الله علما تاکید کرد: قیام عاشورا از سوی حضرت زینب (س) تبیین شد و بدون تبیین ایشان واقعه کربلا مسکوت می‌ماند لذا جهاد تبیین که مورد تاکید رهبری است امری ضروری است.

وی بیان کرد: قدرت و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران که به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده سبب کینه‌توزی همیشگی دشمن علیه ما شده و همواره تلاش می‌کنند جوانان و مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنند.

آیت‌الله علما اضافه کرد: امروز دشمنان مساله حجاب و آزادی زنان را نشانه رفتند، اما در پی این مساله دسیسه‌های بسیاری وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار