با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله و جمعی از مسئولین و مردم کانال انتقال آب روستای کرک شهرستان شازند به طول ۱۳۵۰ متر شازند به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 19 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در حاشیه افتتاح این طرح بیان کرد: چنین پروژه‌هایی هم ایجاد اشتغال می‌کند و هم در راستای ارتقای امنیت غذایی، حفظ جمعیت در داخل روستا و جلوگیری از حاشیه‌نشینی است.

وی ادامه داد:اینکه همچون دوران دفاع مقدس کار با همراهی هم انجام می‌شود بسیار لذت بخش و ارزشمند است و این آمادگی وجود دارد که ۱۰ روستای دیگر را هم اضافه کنیم چون این کارهای کوچک خیلی مهم تر هستند و مشکلات بزرگی را حل می‌کنند.

سردار حزنی افزود:استاندار مرکزی فضای کار و تلاش را در استان ایجاد کرده‌ و این همدلی مردم و مسئولین خوب استان، تعهدات ما را بیشتر می‌کند.

همچنین در ادامه این سفر یک باب منزل مسکونی محرومین با حمایت کمیته امداد، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در روستای قدمگاه افتتاح و برای ساخت یک واحد مسکن محرومین از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی مساعدت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار