سردار «هداوند» با اشاره به اینکه اینکه آرامش امروز کشور مرهون خون شهدای امنیت است، گفت: تامین امنیت مردم خط قرمز فراجا است.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 02 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» سردار سرتیپ دوم «حمید هداوند» فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: تامین امنیت مردم مهمترین اولویت ما در فرماندهی انتظامی استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان اهتمام، فداکاری و جانفشانی شهدا باشیم، تصریح کرد: شهدا برای اقتدار، عظمت و امنیت ایران اسلامی از مال و جان خود گذشتند و امنیت امروز کشور مرهون فداکاری و جانفشانی آن‌ها است که باید قدر دان آن باشیم.

فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه به دنبال امنیت پایدار استان البرز بر پایه مشارکت مردم هستیم، عنوان کرد: همکاری گروه‌های مختلف مردمی نقش مهمی در تامین امنیت استان داشته است.

سردار هداوند با بیان اینکه باید بستر مشارکت و همکاری گروه‌های مردمی همچون بسیج، معتمدان محلی، فعالان مساجد محلات، پلیس افتخاری و... بیش از پیش در جامعه فراهم شود، افزود: مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول با بیان اینکه روزانه به طور میانگین ۶۵۰۰ تماس با سامانه ۱۱۰ ثبت می‌شود، افزود: از ۶۵۰۰ گزارش مردمی بیش از ۱۵۰۰ مورد آن عملیاتی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اهمیت بهره گیری از فناوری هوشمند همچون رصد و نظارت با دوربین‌های نظارتی، گفت: باید از فناوری‌های نوین جهت افزایش ضریب امنیتی استان البرز استفاده بهینه شود.

سردار هداوند در ادامه با تاکید بر اهمیت حفظ حجاب و عفاف و سلامت اخلاقی جامعه، افزود: فرهنگ حجاب و عفاف نقش مهمی در کاهش بزه‌های اجتماعی دارد.

این مسئول با بیان اینکه در چهار مرحله با افراد مروج بی حجابی در جامعه بر خورد خواهد شد، افزود: فراجا با افرادی که در خودرو، واحد‌های صنفی، معابر عمومی و فضای مجازی اقدام به کشف حجاب و یا ترویج بی حجابی می‌کنند بر اساس ضوابط برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تا کنون ۹۰۷ پرونده قضایی جهت افرادی که قانون عفاف و حجاب را نقض کرده اند تشکیل شده، عنوان کرد: مقابله با بی حجابی یکی از مهمترین برنامه‌های فراجا در جهت تحقق امنیت عمومی و اخلاقی جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم می‌توانند بر عملکرد پلیس نیز نظارت داشته باشند، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند نحوه فعالیت‌های پلیس را از طریق شماره ۱۹۷ به اطلاع فرماندهی انتظامی البرز برسانند و مطمئن باشند که گزارش‌های آن‌ها مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار