مدیر کل کمیته امداد مازندران در پیامی ۱۶ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت مدافعان حرم مازندرانی در کربلای خانطومان را گرامی داشت.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 06 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل کمیته امداد مازندران در پیامی ۱۶ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت مدافعان حرم مازندرانی در کربلای خانطومان را گرامی داشت. 

تبریک مدیرکل کمیته امداد مازندران به مناسبت سالروز شهادت مدافعان حرم مازندرانی  

متن پیام بدین شرح است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ »

 

شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل ترین جمله ایثار و اعلی ترین راه تقرب و رسیدن به معبود است، شهدا مظهر استقامت، ایستادگی، وحدت، انسجام، افتخار و الگوی عملی جامعه و حیات جاودان هستند .

 

۱۶ اردیبهشت ماه هر سال یادآور رشادت‌های جوانان و غیور مردانی است که جان در کف اخلاص نهادند و قهرمانانه، گوهر جان را به صحنه عشق بازی با معشوق عرضه داشتند و برای پاسداری از حریم ولایت و امامت خارج از مرزهای ایران اسلامی با نیروهای تکفیری به مقابله پرداختند و جان خود را تقدیم به جانان نمودند .

 

خان طومان ثابت کرد که کربلا و مقاومت همچنان ادامه دارد.قیام حق، علیه باطل همواره پابرجاست.آری بحق شنیده ایم که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ،هر زمان و هر مکان، کربلایی یکی پس از دیگری با حماسه کربلاییان خلق میشود.

 

اینجانب در اردیبهشت مقاومت یاد و خاطره ی دلیر مردان باغیرت حماسه خان طومان را گرامی داشته.ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای مدافع حرم و محور مقاومت به ویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  و ۱۶ شهید مدافع حرم دیار علویان از خدای متعال مسالت دارم تا ما را قدردان و رهرو شهدای عزیز قرار داده و توفیق جهاد فی سبیل الله تحت رهبری ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ایی(مدظله العالی) تا ظهور خورشید ولایت امام عصر (عج) نصیبمان گرداند.

 

الهی قو علی خدمتک جوارحی.

الهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیلک .

 

بشیر عالیشاه

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار