به گزارش خبرگزاری تابناک
کد خبر: ۱۰۹۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ 02 April 2023

سیدنادرصفوی میرمحله درهمین راستا گفت: در راستای تنظیم بازار 8.5 تن مرغ گرم در واحدهای صنفی مرغ فروشی این شهرستان توزیع شد.

شنبه دوازدهم فروردین مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه فوق العاده ستاد تنطیم بازار و کارگروه آردو نان این شهرستان با تاکید بر تشدید نظارت ها گفت: در راستای تنظیم بازار به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان، مسافرین و میهمانان نوروزی 8.5 تن مرغ گرم وارد شهرستان شد و بین مرغ فروشی ها در حورزه رضوانشهر و پره سر توزیع گردید.

رییس ستاد تنطیم بازار شهرستان تاکید کرد: قیمت مصوبه مرغ گرم 63 هزار تومان، گوشت گوسفندی 350 هزارتومان، و گوشت گوساله 330 هزار تومان می باشد، در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی بیشتر از قیمت مصوب واحد صنفی مربوطه(مرغ فروشی ، قصابی) پلمپ خواهد شد.

صفوی گفت: با توجه به تعطیلی امروز و فردا تمام تلاش ما این است که بتوانیم با تامین کالاهای اساسی و ارزاق عمومی ، آرامش را برای مردم و مسافرین گرامی در شهرستان داشته باشیم.

فرماندار رضوانشهر در ادامه بر لزوم ارتقای کیفی نان اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد با نظارت‌ بیشتر، کیفیت نان افزایش یابد تا نان با کیفیت‌تری به مردم عرضه گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار