مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت ودرمان دیلم استان بوشهر گفت: طرح ضربتی جمع آوری موادغذایی و آرایشی وبهداشتی غیرقابل مصرف به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط در این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 11 October 2015
تابناک بوشهر: فاطمه علیمرادی افزود: این طرح که باهدف کنترل و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و جمع آوری مواد غذایی غیرقابل مصرف و تامین سلامت همشهریان اجرا شد، چهار گروه دو نفره از بازرسان بهداشت محیط مشارکت داشتند.

وی گفت: این طرح در محدوده خیابان های اصلی شریعتی، پاسداران، بازار کویتی وخیابان های فرعی انجام و بیش از 45 کیلو گرم مواد غذایی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده و جمع آوری شد.

وی بیان کرد: مواد غذایی جمع آوری شده شامل انواع سس، چای، میوه، موادکنسروی، لبنی و انواع فرآورده های گوشتی بود که در صورتجلسه ای معدوم شدند.

علیمرادی یادآورشد: بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی به صورت منظم و مستمر در طول سال و گاهی به صورت مشترک با دامپزشکی، صنعت و معدن، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی انجام می شود.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند پیشنهاد و انتقاد و گزارش تخلف های بهداشتی را ازطریق شماره تلفن 33244037 به واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت دیلم اطلاع دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار