کد خبر: ۱۰۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 10 October 2015
رئیس هیئت شطرنج گیلان از برگزاری نخستین دوره مسابقات شطرنج جام «حسام قهرمان» به منظور حمایت از حسام مرادی‌فر در رشت خبر داد.

کیومرث بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به موفقیت‌های حسام مرادی‌فر شرنج‌باز گیلانی اظهار کرد: سال‌های گذشته حسام مرادی‌فر با نتایج خوب نگاه‌ها را به طرف خود خیره کرد اما اکنون در بستر بیماری مبارزه بسیار سختی را سپری می‌کند.

وی از برگزاری مسابقات شطرنج جام «حسام قهرمان» به منظور حمایت از حسام مرادی‌فر در رشت خبر داد و افزود: ساعت 17 امروز مسابقات مذکور با همکاری هیئت شطرنج گیلان و باشگاه نخبگان استان در سالن یادگار امام (ره) رشت برگزار می‌شود.

بیات با بیان اینکه ورودیه مسابقات جام «حسام قهرمان» توسط شرکت‌کنندگان تعیین و دریافت می‌شود، تصریح کرد: تاکنون مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، احمد رضایی داور بین‌المللی و مسئول سایت شطرنج‌باز، مهندس پهلوان‌زاده دبیر فدراسیون شطرنج، فریدون اسکندری رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون شطرنج، همایون توفیقی استاد بزرگ شطرنج گیلان و ... برای شرکت در مسابقات مذکور ثبت‌نام کردند.

رئیس هیئت شطرنج گیلان ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات جام «حسام قهرمان» را به صورت حضوری عنوان کرد و گفت: تمام کمک‌های مالی هزینه درمان بیماری حسام مرادی‌فر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار