مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان عنوان کرد
کد خبر: ۱۰۸۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 15 December 2022

تابناک/گیلان مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر گیلان، با بیان اینکه تاکنون ۱۰۲ هزار خانوار موفق به عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان شده اند، گفت: ۵۰۰۰ خانوار در گیلان هم اکنون مستمری بگیر این صندوق بیمه ای هستند.

یزدان شعبانی در گفت وگو با تابناک، با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر براساس اصل ۲۹ قانون اساسی مصوب سال ۸۳ زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت، اظهار کرد: این صندوق پوشش افراد روستایی و کشاورزان در شهرهای دارای جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر و عشایر را بر عهده دارد.

وی بیمه بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری ناشی از فوت سرپرست خانوار را از مزایای بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دانست و تصریح کرد: جمعیت هدف صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در گیلان ۴۱۸ هزار خانوار است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان با بیان اینکه تاکنون ۱۰۲ هزار خانوار موفق به عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان شده اند، گفت: ۵۰۰۰ خانوار در گیلان هم اکنون مستمری بگیر این صندوق بیمه ای هستند.

شعبانی، از اجرای طرح هماهنگ بیمه شدن یک میلیون خانوار کشاورز، روستایی و عشایر در سطح کشور طی سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: سهمیه تکلیفی گیلان ۲۸ هزار خانوار است.

 

وی از تحقق ۳۵ درصدی سهمیه تکلیفی گیلان خبر داد و متذکر شد: امیدواریم با همت فرمانداران و بخشداران و دهیاران بتوانیم تا تیر ۱۴۰۲ سهمیه تکلیفی استان را صد درصد اجرایی کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار