محمداسماعیل سعیدی ، در واکنش به اخبار قاچاق کالا با استفاده از خودروهای دولتی بیان کرد:
به گزارش تابناک تبریز محمداسماعیل سعیدی ، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر قاچاق کالا با استفاده از خودروهای سنگین و نیمه سنگین دولتی، گفت: یکی از وظایف دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان هر دستگاه دولتی، کنترل و نظارت بر امور جاری ادارت دولتی است.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 08 October 2015

نماینده مردم تبریز، اسکو وآذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر تصویب قانونی مبنی بر ممنوعیت استفاده از وسایل نقلیه عمومی به صورت شخصی، تصریح کرد: ضروری است تا مجازات سنگینی برای مرتکبان چنین جرایمی درنظر گرفته شود؛ در این زمینه ضرورت دارد تا موضوع قاچاق کالا با استفاده از خودروهای سنگین و نیمه سنگین و البته سبک دولتی در مجلس شورای اسلامی و هیات دولت مطرح و پیگیری شود.

سعیدی همچنین بر لزوم شناسایی ادارات و سازمان‌های متخلف و سودجو در استفاده از وسایل دولتی برای امور شخصی تاکید کرد وگفت: متاسفانه امروزه خودروهای دولتی بسیاری در سطح شهر دیده می شود که برای استفاده شخصی و یا حتی برای رفتن به تفریح و گردش مورد استفاده قرار می گیرد، مسئولان بدانند مردم ناظر بر این اعمال هستند و انجام چنین تخلفاتی اعتماد عمومی را جریحه دار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه نظام نباید از دست برود، گفت: در حقیقت استفاده از خودروهای سنگین و نیمه سنگین و البته سبک دولتی برای کارهای شخصی یا متاسفانه قاچاق قانونا، عرفا و شرعا جایز نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در ارتباط با این تخلفات تمامی دستگاه‌ها و به ویژه معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات باید ورود پیدا کند، قاچاق با استفاده از خودروهای دولتی آسیب‌های بسیاری در پی خواهد داشت.

خانه ملت


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :