معاون سازمان فرهنگی شهرداری قم از برگزاری المپیاد تفریحی‌ورزشی فرزندان انقلاب در قالب برنامه‌های روز قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ 31 October 2022

به گزارش تابناک قم، حمیدرضا داوودی،معاون سازمان فرهنگی شهرداری قم اظهار کرد: پنجمین دوره «المپیاد تفریحی‌ورزشی فرزندان انقلاب» به مناسبت روز قم امسال در دو بخش آقایان و بانوان و ۴ رده سنی و در ۵ رشته طناب‌زنی، طناب‌کشی سه نفره، فوتبال دستی، تنیس روی میز و دارت برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: باتوجه به هماهنگی که با سپاه استان انجام داده‌ایم، مقررشده که پایگاه‌های بسیج سطح شهر در این المپیاد شرکت کنند و علاوه بر آن‌ها با همکاری کانون فرهنگی مساجد تصمیم گرفته شد از طرف آن‌ها نیز نفراتی در این مسابقات شرکت کنند و به‌نوعی این دو مجموعه بازوان اجرایی این المپیاد هستند.

معاون ورزشی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها این است که در «المپیاد تفریحی‌ورزشی فرزندان انقلاب» حدود ۱۰۰ مسجد با تراکم جغرافیایی کل شهر قم شرکت کنند که علاقه‌مندان برای حضور در این المپیاد می‌توانند از طریق مساجد و پایگاه‌های بسیج سطح شهر اقدام به ثبت‌نام کنند.

او با بیان اینکه این رقابت‌ها باتوجه به اینکه زیرساخت‌ها و ابزار موردنیاز در مساجد تأمین‌شده در همان محیط برگزار می‌شود، عنوان کرد: بعد از پایان مرحله اول مسابقات نفرات برتر مساجد به دور بعدی راه پیدا می‌کنند که این مسابقات در سطح ۸ منطقه شهرداری قم برگزار خواهد شد.

داوودی اظهار کرد: مسابقات پایانی به‌احتمال فراوان در ایام مبارک دهه فجر برگزار خواهد شد که نفراتی که به فینال رسیده‌اند در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری قم به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است مطابق مصوبه سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگ عمومی استان قم، بیست‌وسوم ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم به‌عنوان «روز قم» نام‌گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار