رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور تیم اسلالوم بانوان کرمانشاه در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 05 October 2015
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور تیم اسلالوم بانوان کرمانشاه در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور خبر داد.

محمدسهراب بیگ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات قرار است از فردا (14مهر) در دریاچه آزادی تهران و با حضور 40 ورزشکار در قالب11 تیم از سراسر کشور برگزار شود.

وی ادامه داد: این رقابت ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در کایاک و کانوی تک نفره برگزار می شود.

سهراب بیگ گفت: تیم بانوان کرمانشاه در رده های جوانان و بزرگسالان و در هر دو ماده کایاک و کانوی تک نفره در مسابقات شرکت می کند.

وی یادآور شد: تیم کرمانشاه از آمادگی خوبی برخوردار است و در این مسابقات نیز برای موفقیت باید با رقبای سرسختی مثل مازندران، تهران، همدان و زنجان مسابقه دهند.

** درخشش قایقرانان کرمانشاه در تست انتخابی تیم ملی

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه در ادامه به برگزاری تست انتخابی تیم ملی آب های آرام مردان و مشخص شدن نفرات این تست اشاره کرد و گفت: دو نفر از قایقرانان کرمانشاهی توانستند درخشش خوبی از خود نشان دهند.

سهراب بیگ خاطرنشان کرد: علی اجاقی یکی از قایقرانان کرمانشاهی است که در کانوی یک نفره 200 متر با اقتدار عنوان اول را از آن خود کرد و در هزار متر نیز پس از قایقران تهرانی در رده دوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در در کایاک یک نفره 200 متر بزرگسالان هادی جعفری دیگر قایقران کرمانشاهی پس از ورزشکارانی از تهران عنوان سوم را بدست آورد.

کرمانشاه با داشتن حدود 18 ملی پوش درز بخش های مختلف یکی از قطب های قایقرانی کشور محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار