کد خبر: ۱۰۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 04 October 2015


محمدرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حضور استان البرز در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در عرصه اقتصاد مقاومتی گامی مهم در جهت شناساندن قابلیت‌های روستاهای این استان به کشور است.

وی افزود: با توجه به برگزاری دومین همایش ملی روز روستا تحت عنوان روستا و اقتصاد مقاومتی و نیز اولین نمایشگاه توانمندی روستاییان در عرصه اقتصاد مقاومتی استان البرز نیز در این عرصه حضوری پررنگ و توانا خواهد داشت.

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز خاطرنشان کرد: این همایش ملی، در روزهای 13 و 14 مهرماه در سالن اجلاس سران و با مشارکت 1200 نفر از اعضای شوراهای روستایی و دهیاران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش، نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز طی روزهای 14 تا 17 مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

رضوی گفت: مقاوم‌سنجی خانه‌های فرسوده کنونی روستایی به صورت سمبلیک و همچنین برپایی کلاس‌های آموزشی برای شیوه‌های ساخت و ساز ایمن با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز همزمانی این رویداد را با نمایشگاه بین‌المللی صنعت را فرصتی مناسب برای آشنایی متقابل صنعتگران و روستاییان و گامی بزرگ در توسعه اقتصادی روستاییان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار