همزمان با آغاز هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 03 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز با حضور اعضای شورای تامین شهرستان خلخال و جمعی از خانواده معظم شهدا و بازنشستگان نیروهای مسلح و اهالی خلخال صبحگاه مشترک در محل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خلخال برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه خلخال ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش‌های فعالان عرصه نظم و امنیت در شهرستان خلخال گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری با اشاره به واقعه سوزناک منا و بی‌مسئولیتی دولت آل سعود در این قضیه افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند رژیم آل سعود باید این قضیه را حل و فصل کند و از ملت ایران عذرخواهی کرده و مسئولیت این کشتار را بر عهده بگیرد.

وی یادآور شد: یکسری اختلافات مهم در داخل کشور عربستان بین شاهزادگان سعودی در پس کسب قدرت و شهوت وجود دارد و آنها می‌خواهند با این نوع مسائل حریف خود را از میدان بدر کنند و این فاجعه انسانی به وجود آمده در منا خود نشانه‌ای از این اختلاف بین شاهزادگان رژیم آل سعود است.

رشتبری نیروی انتظامی را اقتدار کشور عنوان کرد و بر ولایت‌پذیری و ادامه راه شهداء توسط سربازان و کارکنان این نیروی تاکید کرد.

وی افزود: یکی از وقایع مهم این هفته عید امامت و ولایت است که حضرت رسول اکرم (ص) از جانب خداوند مامور به معرفی وصی و امام بر روی زمین شد و حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین بعد ازخود به مسلمانان معرفی کرد.

امام جمعه خلخال از زحمات کلیه کارکنان نیروی انتظامی در آرامش بخشی به نظم و امنیت شهر خلخال تقدیر کرد.

در ادامه فرمانده انتظامی خلخال نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله از فرماندهی انتظامی خلخال بیان کرد: در شهرستان خلخال جرائم خشن نداریم و تلاش نیروها عمدتا برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از جمله مبارزه با مواد مخدر و کشفیات آن بوده و در این راستا نیروی انتظامی خلخال تمامی توان خود را به کار گرفته است.

محمد نمازی از تلاش‌های اعضای شورای تامین و تعامل آنها در تحقق شعار سال تقدیر کرد.

در پایان مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی از سوی فرماندهی انتظامی خلخال از تعدادی از کارکنان این نیروی در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار