تابناک: حساسیت و شرایط غیرقابل پیش بینی لیگ برتر هندبال کشور، وضعیتی را به وجود آورده که 4 تیم ابتدای جدول به دیدار های معوقه خود نظر ویژه ای داشته باشند و بخواهند که با استفاده از این شرایط جایگاه بهتری پیدا کنند، در این بین فولاد مبارکه سپاهان تنها نماینده هندبال اصفهان که در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول قرار دارد، فردا میهمان همیاری ارومیه است.
کد خبر: ۱۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷ 04 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، پس از روی کار آمدن مهرزاد خلیلیان بر مسند باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اتمام حاشیه های فدراسیون هندبال با باشگاه سپاهان، این باشگاه تصمیم گرفت پس از عدم حضور یک ساله در مسابقات لیگ برتر هندبال، فصل 93-94 با استفاده از ظرفیت های بومی پا به این مسابقات گذاشته و در بازی ها شرکت کند.

در اوایل فصل، شاگردان مجید رحیم زاده در تیم سپاهان نتایج مطلوبی کسب نمی کردند اما پس از گذشته چند هفته به خود آمدند و شرایط مطلوبی پیدا کردند.

نیم فصل نخست لیگ امسال هفته گذشته به اتمام رسید از آنجایی که بعضی از مسابقات برگزار نشده است، مقرر شده در چند روز آینده بازی های معوقه برگزار شود.

در چارچوب یکی از این دیدارهای معوقه، طلایی پوشان فولاد مبارکه سپاهان، فردا میهمان همیاری آذربایجان غربی هستند که بدون کسب پیروزی در قعر جدول ایستاده است.

سپاهان نیز به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی که سبقه درخشانی دارد، برای به دست آوردن 3 امتیاز این بازی به آذربایجان سفر می کند.

فاصله 5 امتیازی سپاهان تا صدر جدول لزوم کسب امتیاز را برای زرد پوشان پر رنگ تر می کند.

گفتنی است، که در حال حاضر تیم های ثامن الحجج سبزوار، ثامن الحجج مشهد و شهرداری تبریز به ترتیب در صدر جدول قرار دارند، سپاهان نیز پس از این 3 تیم در جایگاه چهارم قرار دارد.

حساسیت و شرایط غیرقابل پیش بینی لیگ برتر هندبال کشور، وضعیتی را به وجود آورده که 4 تیم ابتدای جدول به دیدار های معوقه خود نظر ویژه ای داشته باشند و بخواهند که با استفاده از این شرایط جایگاه بهتری پیدا کنند، در این بین فولاد مبارکه سپاهان تنها نماینده هندبال اصفهان که در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول قرار دارد، فردا میهمان همیاری ارومیه است.

برنامه دیدارهای معوقه نیم‌فصل نخست لیگ برتر هندبال

چهارشنبه 13 اسفندماه

ثامن‌الحجج سبزوار - صبای قم

پنجشنبه 14 اسفندماه

همیاری شهرداری ارومیه - سپاهان اصفهان

جمعه 15 اسفندماه

منیزیم فردوس - صنعت مس کرمان

یکشنبه 17 اسفندماه

نفت و گاز گچساران - ثامن‌الحجج سبزوار

دوشنبه 18 اسفندماه

منیزیم فردوس - همیاری شهرداری ارومیه

جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال تا 12 اسفندماه

1. ثامن الحجج سبزوار 19 امتیاز

2. ثامن الحجج مشهد 17 امتیاز

3. شهرداری تبریز 15 امتیاز

4. سپاهان اصفهان 14 امتیاز

5. منیزیم فردوس 14 امتیاز

6. صنعت مس کرمان 13 امتیاز

7. هپکو اراک 13 امتیاز

8. نفت و گاز گچساران 13 امتیاز

9. گهر زمین 12 امتیاز

10. سنگ آهن بافق 9 امتیاز

11. نیروی زمینی 4 امتیاز

12. صبای قم 2 امتیاز

13. همیاری ارومیه صفر امتیاز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار