تیم فوتبال دسته دومی همدان الوند موفق شد در یک مسابقه دوستانه و تدارکاتی تیم آلومینیوم نوین اراک را شکست دهد.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 04 October 2015
تیم فوتبال دسته دومی همدان الوند موفق شد در یک مسابقه دوستانه و تدارکاتی تیم آلومینیوم نوین اراک را شکست دهد.

به گزارش فارس، در حالی که مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم با تعویق یک هفته‌ای مواجه شده، برخی تیم‌ها برای آمادگی بهتر اقدام به برگزاری مسابقات تدارکاتی و دوستانه می‌کنند.

تیم وحدت الوند که بعد از حواشی و کش و قوس‌های فراوان در همدان ماندگار شده برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ دسته دوم عصر امروز در همدان به مصاف تیم دسته سومی آلومینیوم نوین اراک در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی همدان رفت.

در این بازی شاگردان منوچهر بیگم‌جانی در همان دقایق ابتدایی بازی توسط اشکان دریس‌زاده قفل دروازه میهمان اراکی خود را باز کردند تا پایان نیمه نخست برنده به رختکن بروند.

دومین گل تیم وحدت الوند با پاس زیبایی علی شاهسوند و توسط مصطفی سلگی به ثمر رسید تا برتری نماینده دسته دومی همدان به میهمان خود دیکته شود.

در دقیقه 80 اراکی‌ها یکی از گل‌های را پاسخ دادند اما در نهایت تیم وحدت الوند دو بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

در این بازی متأسفانه میلاد سلیمانی بازیکن بلندقامت ایلامی تیم وحدت الوند از ناحیه سر به شدت دچار آسیب‌دیدگی شد که بعد از انتقال به بیمارستان بعثت توسط مأموران اورژانس بعد از 38 بخیه و انجام عکسبرداری مرخص شد.

با هماهنگی انجام شده تیم وحدت الوند عصر شنبه در ورزشگاه کارگران همدان به مصاف تیم شرکت گاز خواهد رفت.

گفتنی است؛ لیگ دسته دوم با حضور 40 تیم در چهار گروه آغاز می‌شود و بعد از 18 هفته از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

تیم وحدت الوند همدان با تیم‌های نماینده جزیره کیش، فولاد نوین اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال‌دشت اردبیل، صنعت ساری، پیام وحدت کاشمر خراسان رضوی، رهپویان رضوانشهر گیلان و شهرداری بوشهر هم‌گروه شده است.

در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران روز چهارشنبه 15 مهرماه از ساعت 15:30 دقیقه دو تیم سپیدرود رشت و وحدت الوند همدان در ورزشگاه عضدی به مصاف هم خواهند رفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار