رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون تأمین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی این استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 09 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون تأمین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی این استان برگزار شد.

 

سید داود موسویان در حاشیه برگزاری آزمون افزود: آزمون جذب و تأمین نیروی انسانی موردنیاز در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم‌زمان با سراسر کشور در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

 

وی افزود: این آزمون در راستای جذب و به‌کارگیری بیش از ۲۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح کشور برگزار شده که در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ پذیرفته و استخدام می شوند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این آزمون ۷۹۴ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۷۶۸ آقا ۲۶ نفر خانم بودند.

موسویان بیان کرد: این آزمون با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دانشگاه فنی و حرفه ای پسرانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان این آزمون استخدامی می‌توانند نتایج آزمون خود را با مراجعه به وب‌سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مشاهده و دریافت کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: براساس اعلام بنیاد مسکن در دفترچه راهنمای این آزمون، متقاضیان واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه‌های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری می‌شوند.

وی بیان کرد: دارندگان بالاترین امتیاز براساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه‌های عمومی و تخصصی توسط بنیاد مسکن دعوت خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار