مدیرکل امور تربیتی جامعة المصطفی (ص) گفت: نشست های هفته تربیت در سطح مجتمع‌های مسکونی این مجموعه علمی در شهرهای قم، اصفهان و مشهد برای خانواده‌های طلاب برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 24 February 2022

حجت الاسلام سنگی در نشست خبری هفته تربیت که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد با اشاره به برگزاری ۱۵ نشست فرهنگی برای طلاب، افزود: طلاب اصلی ترین مخاطبان ما هستند، اما از اساتید نیز غافل نیستیم و برای آنان نیز با دعوت از آیت الله اراکی به برگزاری نشست اقدام خواهیم کرد.

حجت الاسلام سنگی اظهار کرد: ابناء المصطفی یکی از گروه های جهادی جامعه المصطفی است که در حوادث طبیعی سال‌های اخیر به کمک سیل زدگان و افراد درگیر بیماری کرونا و بیمارستان‌ها رفته اند.

وی با اشاره به معاونت های فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی که شامل سه بخش اصلی فرهنگی، تربیتی و سیاسی است گفت:به تازگی نیز بخش‌های اجتماعی و سازندگی به این بخش ها اضافه شده است.

حجت الاسلام سنگی افزود: نظام تربیتی مدنظر معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی در ۱۳ موضوع مختلف طراحی شده که حاصل تحقیقات علمی بوده و به ابعاد روحی و رفتاری طلاب به طور متوازن می‌پردازد.

مدیرکل تربیتی جامعه المصطفی العالمیه بیان کرد: برای تحقق این نظام تربیتی اساتید مبرزی نیاز است؛ برای این کار با ۴۰۰ استاد تربیتی ارتباط برقرار کرده و آنان را به اجرای نظام نامه دعوت نموده ایم.

حجت الاسلام محمد صادق سنگی عامل انسانی را مهمترین عامل در زمینه تربیت دانست و گفت: این موضوع را به جهت اهمیت بالایی که داشت محور فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی در هفته تربیت قرار دادیم.

مدیرکل تربیتی جامعه المصطفی العالمیة، تصریح کرد: تقدیر از کارگزاران نمونه یکی از برنامه‌های ما در هفته تربیت خواهد بود؛ این کار می‌تواند به تقویت انگیزه آنان در رشد صفات اخلاقی و تربیتی در وجودشان کمک کند.

وی، با اشاره به برگزاری ۱۵ نشست فرهنگی برای طلاب افزود: طلاب اصلی ترین مخاطبان ما هستند اما از اساتید نیز غافل نیستیم و برای آنان نیز با دعوت از آیت الله اراکی به برگزاری نشست اقدام خواهیم کرد.

حجت الاسلام سنگی، بیان داشت: برگزاری ۳۲ نشست در سطح مجتمع‌های مسکونی جامعة المصطفی در قم، اصفهان و مشهد برای خانواده‌های طلاب نیز یکی دیگر از برنامه‌های ما در هفته تربیت می‌باشد.

وی، گفت: موضوعات بیست گانه ای که در برنامه‌های هفته تربیت دنبال خواهیم کرد مباحثی همچون شاخص‌های و بایسته‌های خانواده مطلوب در تربیت طلاب، ارتباط عاطفی زوجین و تربیت خانواده، بررسی عملکرد مربیان تربیتی در نقاط عطف تربیت طلاب هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار