معاون علمی رئیس جمهور مطرح کرد؛
معاون علمی رئیس جمهور گفت: زیست بوم کارآفرینی باید در خراسان شمالی توسعه یابد و زمانی که این امر محقق شد، کارآفرینان می‌توانند به منابع مالی نیز دسترسی مناسبی داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 05 March 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سورنا ستاری صبح شنبه در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری خراسان شمالی، مشخصه بارز این استان را وجود نیروهای انسانی قوی دانست و اظهار کرد: خراسان شمالی شاید از لحاظ منابعی همچون نفت و گاز استان شاخصی نباشد، ولی دارای نیروهای انسانی قوی است.

 

معاون علمی رئیس جمهور ادامه داد: خراسان شمالی استانی با زیرساخت‌های جوان است اما به خوبی نیز در حال رشد می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه منابع تبصره ۱۶ و ۱۸ از دیگر منابعی هستند که شرکت‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند، افزود: امسال رقم ۸۰ میلیارد تومان از منابع تبصره ۱۸ به این استان اختصاص داده شده و هر چند زمان اختصاص آن در ماه آخر سال بوده اما اتفاقات خوبی توسط آن رخ خواهد خورد.

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ارتباط با حمایت‌های صورت گرفته از شرکت‌های دانش بنیان نیز خاطرنشان کرد: زیست بوم کارآفرینی باید در این استان توسعه یابد و زمانی که این امر محقق شد کارآفرینان می‌توانند به منابع مالی نیز دسترسی مناسبی داشته باشند.

 

وی به صندوق پژوهش فناوری استان نیز اشاره کرد و گفت: این صندوق در این استان نوپا است ولی طی یکی دو سال اخیر رشد خیلی خوبی داشته.

 

ستاری بیان کرد: از سوی دیگر در حال حاضر بانک‌ها نیز تسهیلات به این شرکت‌ها ارائه می‌دهند که می‌توان از آن استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار