مدیر بیمه “ما” در استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خسارت بیمه ای توسط این شرکت به بیمه شدگان استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ 23 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ صدرا رحیمی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار داشت: سال جاری در مجموع ۱۰ میلیارد تومان انواع بیمه نامه اتومبیل، اتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری و مسوولیت در استان صادر شده است.

وی افزود: بیمه ما در بحث صدور بیمه عمر جز شرکت های معتبر بیمه ای در استان بوده که در این زمینه خدمات متنوعی ارائه می شود. به طوری که در سال ۱۴۰۰ این مهم نسبت به سنوات گذشته حدود ۱۸۰ درصد رشد داشته است.

مدیر بیمه “ما” در ایلام یادآور شد: این شرکت از سال ۹۶ به صورت رسمی در استان شروع به فعالیت نموده و تاکنون خدمات ارزنده ی در زمینه بیمه شخص ثالث، بیمه درمان تکمیلی انفرادی، بیمه تمام عمر، بیمه ماشین، بیمه بدنه و .. به متقاضیان ارائه نموده است.

وی با بیان اینکه سهامدار این شرکت بانک ملت می باشد، بیان داشت: در حال حاضر ۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سطح استان مشغول صدور انواع بیمه نامه هستند.

رحیمی پور عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه “ما” در برخی از شعبات بانک ملت که مراجعه کننده آن زیاد است میز بیمه ای مستقر کرده است.

مدیر بیمه “ما” در ایلام تاکید کرد: این شرکت در کوتاهترین زمان ممکن خسارت مالی و جانی بیمه شدگان را پرداخت خواهد کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار