مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد:
مدیرکل زندان‌ های کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات اشتغالزایی به ۲۱ زندانی آزاد شده که داری حرفه و گواهینامه معتبر باشند پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 05 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندان های استان منصوربیژنی از اعطاء تسهیلات خود اشتغالی به ۲۱ تن از زندانیان آزاد شده در نه ماهه سالجاری توسط مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان ‌ها خبر داد.

مدیرکل زندان‌ های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای وام اشتغالزایی این زندانیان آزاد در نظر گرفته شده است که البته اعتبار لازم بر فراد بیشتری موجود هست که هنوز در گیر قوانین بانکی قرار دارند.
این مقام ارشد زندان های استان ادامه داد: علاوه بر این ۲۱ زندانی که با همکاری صندوق کارآفرین تسهیلات دریافت نمودند؛ زندانیان دیگر نیز از طریق معرفی به کمیته امداد امام خمینی (ره) وامهای کم بهره خود اشتغالی اخذ نمودند.
بیژنی گفت: تسهیلات خود اشتغالی در حوزه ‌های دامداری، زنبور داری، مکانیک خودرو، تعمیر وسایل خانگی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که معتقدیم خیلی از ورودی ‌های زندان بر اثر بیکاری و نداشتن شغل پایدار است با اعطاء تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاد شده که واجدالشرایط دریافت وام باشند جرائم و ورودی به زندان کاهش می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار