امام جمعه شبسترگفت:رژیم آل سعود در ماه حرام علیه مردم مظلوم یمن جنایت می‌کند و با عنایات خداوند متعال مردم یمن هرچه زودتر به تاریخچه آل سعود خط بطلان خواهند کشید
کد خبر: ۱۰۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 26 September 2015

DSCF1193به گزارش تابناک تبریز ،حجت‌الاسلام محمدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شبستر با اشاره به دهه ولایت گفت:یکی از علائم داشتن تقوا داشتن روحیه ولایت پذیری است و برای داشتن تقوا باید ولایتمدار و ولایت پذیر باشیم.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد:همه کسانی که در دفاع مقدس قدمی برداشتند در این پیروزی بزرگ نقش دارند و جانبازان سند زنده ای برای حقانیت اسلام،ولایت فقیه و دفاع مقدس هستند که در عمل به دستورات ولایت فقیه سر از پا نشناختند و در کنار سایر رزمندگان ایثارکردند.

امام جمعه شبستر ایمان ،اتحاد اقشار مختلف مردم و ولایتمداری را از عوامل اصلی پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی برشمرد و افزود:در ۸سال دفاع مقدس آثار تربیتی مکتب اسلام،قرآن و اهل بیت(ع) برای کل دنیا روشن شد و رزمندگان اعلام کردند که با این مکتب می توانند در مقابل زورگویان کل دنیا بایستند.

محمدزاده تصریح کرد:در دفاع مقدس چنان سیلی به استکبار جهانی زده شد که هنوز نتوانسته اند به خود بیایند و هم اکنون نیز ولایتمداری مردم ایران اسلامی ادامه دارد و اگر مردم یمن در مقابل استکبار به نوکری آل سعود استقامت نشان داده اند از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ،درس گرفته اند.

وی با اشاره به حادثه منا و کشته شدن ۱۵۰۰نفر از حجاج خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط موجود آل سعود ماهیت و نوکری خود را اثبات کرده و خود را گم کرده است و دیگر لیاقت خادم الحرمین شدن از آنها سلب شده است

در ماه حرام ،با کمال فقاهت بر علیه مردم مظلوم یمن تجاوز می کنند و با عنایات خداوند متعال مردم یمن هرچه زودتر به تاریخچه آل سعود خط بطلان خواهند کشید.

خطیب جمعه شبستر در پایان خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود در ماه حرام علیه مردم مظلوم یمن جنایت می‌کنند و با عنایات خداوند متعال مردم یمن هرچه زودتر به تاریخچه آل سعود خط بطلان خواهند کشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :