کرونا بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به باشگاه‌های لرستان خسارت زد

مسئول امور باشگاه‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، باشگاه داران استان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان متضرر شده‌اند
کد خبر: ۹۸۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 29 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، "علیرضا معتمدی" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون ۸۵۶ باشگاه ورزشی دارای مجوز در لرستان فعالیت می کنند که از این تعداد بیش از ۴۰ درصد را باشگاه های بدنسازی تشکیل می‌دهند و رشته های همگانی مانند آمادگی جسمانی و ایروبیک بانوان در جایگاه بعدی هستند.

وی ادامه‌ داد: علاوه بر این رشته های رزمی (کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، ووشو)، فوتبال، فوتسال، والیبال، کوهنوردی، ژیمناستیک و سوارکاری بیشترین تعداد باشگاه ها را در لرستان تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: باتوجه به وارد شدن خسارت ناشی از کرونا به باشگاه داران تاکنون تسهیلات کرونایی در ۲ مرحله پرداخت شده است.

معتمدی گفت:  ۸۵۶ باشگاه ورزشی در لرستان وجود دارد که ۴۸۳ باشگاه ثبت نام اولیه را انجام داده اند و فهرست متقاضیان تسهیلات به وزارت ورزش و جوانان و پس از آن به وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

وی افزود: از تعداد ۴۸۳ باشگاهی که مراحل ثبت نام را انجام داده اند، ۲۳۰ باشگاه تایید شده است و سقف تسهیلات پرداختی به باشگاه داران لرستانی از ۸۰میلیون تا یک میلیارد تومان می باشد که بانک ها موظف به پرداخت آن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار