داوران با تواضع و فروتنی قضاوت کنند

سرپرست تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان اینکه غرور و کبر داوران قضاوت کننده در لیگ یک بالا است، گفت: امیدوارم داوران با تواضع و فروتنی قضاوت کنند.
کد خبر: ۹۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 16 September 2015

به گزارش خبرنگار مهر، تعارف اسداللهی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی این تیم در مقابل داماش در رشت و فجر شهید سپاسی شیراز در اردبیل یادآور شد: داوری این دیدارها دارای حرف و حدیث های بسیاری بود که از بابت آن تیم شهرداری اردبیل متضرر شد.

وی ابراز امیدواری کرد که داوران قضاوت کننده در لیگ یک حداقل به اظهارات کارشناسان داوری که مهر تائیدی بر نارضایتی به حق مربیان و مدیران تیم های لیگ یکی است، احترام بگذارند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری اردبیل همچنین در خصوص بازی این تیم در مقابل ایرانجوان بوشهر در هفته ششم رقابت های لیگ یک، کسب امتیازات کامل بازی هفته ششم لیگ یک برابر تیم ایرانجوان بوشهر را برای تیم شهرداری حیاتی دانست و تصریح کرد: این شرایط برای تیم ایرانجوان نیز حاکم بوده و این تیم با توجه به وضعیت جدول نیاز مبرم به سه امتیاز بازی دارد.

اسداللهی پیروزی در دیدار با ایرانجوان را منتج به صعود احتمالی تیم شهرداری به رده دوم دانست و ادامه داد: با این وجود با توجه به شرایط آب و هوایی تساوی نیز نتیجه بدی برای تیم اردبیل نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تدابیر ویژه ای برای بازی در شرایط سخت آب و هوایی و گرمای واقعا نفسگیر از سوی کادر فنی اتخاذ شده است، تاکید کرد: بازیکنان شهرداری اردبیل با روحیه عالی پا به میدان خواهند گذاشت.

سرپرست تیم شهرداری اردبیل با اشاره به وضعیت کلی تیم شهرداری در هفته های اخیر متذکر شد: در سه بازی ابتدایی فصل به لحاظ بازی و نتیجه گیری خوب عمل کردیم، اما در دو بازی بعدی به دلیل بدشانسی و داوری نامناسب از امتیازات کامل محروم شدیم.

وی در عین حال عملکرد تیم در امتیاز گیری طی هفته های گذشته را خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: تا اینجای لیگ یک امتیازات متعادل و میانگین لازم را کسب کرده ایم، با وجود اینکه اعتقاد دارم در دو بازی آخر حق تیم شهرداری به لحاظ داوری نادرست خورده شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار